اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اروپای مدرن و صنعت برده‌داری جنسی + فیلم و تصاویر

نگاهی به مستند 'برده‌داری در قرن 21'
آنچه که ما را ترغیب می‌کند تا این مستند را به محضر شما مخاطبان محترم عرضه کنیم، این نکته است که انسان منتظر ظهور، باید درد ظلم و درد کفر را چشیده باشد تا حقیقتا از نهایت دل، آرزوی تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) را داشته باشد. نگاهی مختصر به این مستند خبر از ظلمی می‌دهد که در گوشه و کنار عالم در جریان است و ما در برابر این ظلم مسئولیم.

گروه جنگ نرم مشرق- آنچه که ما را ترغیب می‌کند تا این مستند را به محضر شما مخاطبان محترم عرضه کنیم، این نکته است که انسان منتظر ظهور، باید درد ظلم و درد کفر را چشیده باشد تا حقیقتا از نهایت دل، آرزوی تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) را داشته باشد. نگاهی مختصر به این مستند خبر از ظلمی می‌دهد که در گوشه و کنار عالم در جریان است و ما در برابر این ظلم مسئولیم.

300 سال آزگار قدرتمندترین دولت‌های جهان، از طریق تجارت برده روز به روز بر ثروت کلان خود می افزودند. بیش از 12 میلیون نفر مرد، زن و کودک به زور به وسیله این کشتیها از آفریقا به مستعمرات، و اراضی کشاورزی آمریکای جنوبی و شمالی انتقال یافتند.

امروز برده‌داری در کلیه کشورهای جهان اقدامی خلاف قانون به شمار می‌رود. لیک برده‌داری هرگز در قرن 19 متوقف نشد. و هنوز زنده است. و به طور گسترده رواج دارد.

داغ برده‌داری و بی‌فرهنگی بر پیشانی آمریکای مردن + فیلم و تصاویر//در حال ویرایش // 3

مولداوی اصلیترین منبع تامین کننده قربانیان قاچاق انسان است.

زنان اهل مولداوی در خارج از کشور بیش از دیگر زنان مورد سو استفاده قرار می‌گیرند.


خارج از چیشینا، فقر طاقت فرسایی حاکم است. مولداوی کماکان متکی به زراعت معیشتی است.

داغ برده‌داری و بی‌فرهنگی بر پیشانی آمریکای مردن + فیلم و تصاویر//در حال ویرایش // 3

قصد عزیمت به شهر جنوبی و کوچک کارشن را داریم. ملاقاتی خواهیم داشت با زنی که همین چند هفته پیش از چنگال باند قاچاقچیان سکس گریخت.


در دفتر محقری در چیشینا، داوطلبان لاسترادا، نهاد مردمی بین‌الملل مبارزه با قاچاق، دست یاری به سوی زنانی دراز می‌کند که مانند دورینا فریب قاچاقچیان را در خارج خورده‌اند.


آنا راونکو بارها شاهد این حکایت بوده است، و نیز شاهد بلایی که در انتظار اغفال شدگان است.

افراد برگزیده را نخست به فاحشه‌خانه‌های محلی می‌فروشند و در آنجا آنها را وادار به بردگی جنسی می‌کنند. سپس به خارج از کشور قاچاق می‌کنند.

داغ برده‌داری و بی‌فرهنگی بر پیشانی آمریکای مردن + فیلم و تصاویر//در حال ویرایش // 3

خبرنگار مخفی دیگری را روانه 2 باشگاه دیگری کردیم، تا از مرحله بعدی این فرایند پرده‌برداری کند.


مولداوی از منابع و زیر ساخت‌های لازم برای مانع شدن از گرایش زنان به بردگی جنسی برخوردار نیست. کسانی هم که سعی در محافظت از زنان دارند، فاقد اختیارات قانونی برای برخورد انتظامی با این تجارت هستند.

مشکل به مولداوی ختم نمی‌شود، مشکل همه کشورهایی هستند که از این دختران بهره‌برداری می‌کنند، جوامع این کشورها مریض هستند.

مشکل اساسی، مردانی هستند که از این دختران و زنان بهره‌برداری می‌کنند، در حالی که آنها از روی ناچاری و به صرف کمک به خانواده‌های خود در کشور فقیر مولداوی وادار به فحشا شدند.

به فاصله کمتر از یک روز رانندگی از مولداوی، کشور، و مهم‌تر از همه، شهری قرار دارد که به دیده منت به فوائد اقتصادی حاصل از فحشاگری می‌نگرد.

در سال 2000، دولت هلند به بهانه جلوگیری از برده‌داری جنسی، درصدد قانونی کردن فحشا برآمد.

امروزه در هلند، بالغ بر 1200 بنگاه در زمینه فحشا فعالیت دارند، که این خود بدترین خیانت در حق کشور و مردمان آن است، در حقیقت پاک کردن صورت مساله.

آمستردام به تنهایی دارای 300 فاحشه خانه است. هلند مدعی برخورداری از بهترین نظام مقابله با زیاده‌خواهی و بردگی جنسی است بالاخص در شهر آمستردام. اما از پس ویترین ها که بنگریم، این نظریه چندان هم توجیه پذیر نیست.


دولت هلند قادر به جمع‌آوری این بی‌بند و باری‌ها نیست و در این بین فقط زنان قربانی هستند و هیچ کس پاسخ‌گو نیست.

و در آن‌سوی دنیا-شرق، عده‌ای خواهان همین سرنوشت هستند و غربی‌ها نه تنها از این سرنوشت شوم مانع نمی‌شوند بلکه حمایت می‌کنند. یعنی عملا با بی‌بندوباری و آزار جنسی زنان هلند و تمام دنیا موافق هستند.

داغ برده‌داری و بی‌فرهنگی بر پیشانی آمریکای مردن + فیلم و تصاویر//در حال ویرایش // 3

دلالان جنسی به زور زنان را وادار به سقط جنین می‌کردند، و روی بدن زنان نام خود را خالکوبی می‌کردند، مثل کالای بی ارزشی که در سوپر مارکت‌ها دارای بارکد و شماره ثبت هستند. صدای زنان شنیده نمی‌شود...


آنچه که در این دو قسمت آخر از مستند «برده‌داری در قرن 21» دیدیم نشان می‌دهد که تمام مصائب و بدبختی‌هایی که گریبان این مردمان مظلوم را گرفته است، بیش از آنکه ظلم ظالم باشد، فقر فرهنگی این جوامع است. فقر فرهنگی‌که با فقر اقتصادی و فقر ایمان به خداوند گره خورده است و آنان را تا سرمنزل تعفن پیش می‌برد. به امید آزادشدن نوع انسان از بند نفس به دست صاحب الامر (عج).برای تهیه اصل این مستند به همراه زیرنویس فارسی به وب‌سایت مستندنگار مراجعه بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد