اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

رابطه شیطان پرستی مدرن، فراماسونری و صهیونیسم بین الملل

رابطه شیطان پرستی مدرن، فراماسونری و صهیونیسم بین الملل

پژوهشگر

لیلا صالحی

پشتیبان:

حوزه علمیه فاطمیه (سلام الله علیها )یاسوج

 تابستان 92

—————————————————————-

مقدمه:

فراماسونری موضوعی است که در دنیا به خاطر راه اندازی انجمن های زیرزمینی بیشترین بحث را به خود اختصاص داده است. در این مقاله کوشیده ایم که به بررسی ریشه فراماسونری ، تاریخ و دلایل به وجود آمدن آن، معرفی کابالا و در ادامه به بررسی عقاید و نماد های فراماسونری بپردازیم.  در ادامه  به بررسی شکل گیری فراماسونری در آمریکا و انگلیس و دلایل به وجود آمدن گروه های شیطان پرستی اشاره شده است. تشکیل گروه های شیطان پرستی از جمله مباحثی است که دست های پنهان و آلوده فراماسون ها را به همراه داشته و از جهتی حمایت ها و ارتباط سران صهیونیسم با این گروه ها و هدف مشترک آنها در ضدیت با ادیان الهی نشان حقیقت آشکار بر نسل کشی آنهاست در برقراری نظم نوین جهانی.

1- ریشه فراماسونری

 نقطه اشتراک اکثریت مورخینی که در مورد فراماسونری قلم زنی کرده اند، این است که منشا سازمان جنگ های صلیبی باز می گردد. در واقع هرچند ماسونری به طور رسمی در اوایل قرن هجدهم ، در انگلستان تشکیل یافته و شناخته شد، اما ریشه های سازمان به فرقه ای از صلیبی ها به نام شهسواران معبد باز می­گردد. شهسواران سرزمین های بیشتری می خواستند، این جمعیت مال پرست و حریص در طول مسیر خود بسیاری از مسلمانان را به امید یافتن طلا و جواهرات قتل عام کردند. آنان سرانجام در سال 1099 به اورشلیم رسیدند. موسسین فرقه دو شوالیه به نام های هوق دپا یو[1] و گادفری[2] دسنت امر بودند. در ابتدا این فرقه تنها نه عضو داشت، اما به تدریج گسترش یافت. آنان خود را «سربازان فقیر معبد سلیمان» می نامیدند اما زائرین مسیحی که از اروپا به فلسطین می­آمدند، تحت کنترل کامل این فرقه بودند و شهسواران معبد با پول آنها در مدت بسیار کوتاهی بسیار ثروتمند شدند. به علاوه آنها برای نخستین بار یک سیستم اعتباری و چک شبیه بانک به کار گرفتند و نوعی نظام سرمایه داری قرون وسطائی را بنیان نهاده و از طریق معاملاتی که بر پایه ربا یا بهره قرار داشت راه بانکداری مدرن را هموار کردند. این فرقه به تدریج از عقاید مسیحیت مرتد شدند و هنگامی که در بیت المقدس بودند، اعتقادات مرموز و غریبی برگزیدند. برخی از آنان طی محاکمه های طولانی به انحرافات خود اعتراف کرده و اعلام داشتند که از عقاید مسیحیت دست برداشته و در اجتماعات خویش به حضرت مسیح(ع) اهانت کرده اند. سرانجام[3]به دستور کلیسا و پادشاه فرانسه، رهبران شهسواران معبد، که استاد اعظم نامیده می شد و سرکرده آنها به نام ژاک دموله [4] اعدام شدند و مابقی به زندان افتادند. در ظاهر فرقه متلاشی گشت اما در واقع از بین نرفت. برخی از شهسواران معبد که گریختند، به اسکاتلند که هنوز در قرن چهاردهم اقتدار کلیسا را به رسمیت نشناخته بود، پناهنده شدند و تحت حمایت روبرت بروس[5] تجدید سازمان کردند. آنها به مهمترین صنف در جزایر قرون وسطی انگلستان یعنی لژبنایان رخنه کردند و سرانجام آنرا تحت کنترل خود در آوردند. با شروع عصر مدرن آنان نام خود را به«لژهای ماسونی»که به معنای لژ بنایان می باشد، تغییر نام دادند. آیین اسکاتلندی قدیمی ترین شاخه فراماسونری است و نام هایی که به بالاترین مقام ها درآیین اسکاتلندی داده می شود همان عناوینی است که سده های پیشین به شوالیه های فرقه شهسواران معبد داده می­شد و تا امروز نیزآنها استفاده می شود. به طور خلاصه شهسواران معبد از بین نرفتند بلکه فلسفه، عقاید و شعائر آنها تحت پوشش فراماسونری همچنان باقی مانده است. (فراماسونری جهانی ص9تاص18 )

2- کابالا راز فراماسونری                                                  

کتابی به نام کلید حیرام که توسط دو فراماسون به نام کریستفر نایت و روبرت لوماس نگاشته شده حائی حقایق مهمی در ارتباط با ریشه های فراماسونری است. بر اساس فرضیه آنها ریشه تغییر عقاید شهسواران معبد رازی بود که آنها در معبد سلیمان در بیت المقدس جایی که در خرابه های آن دست به کاوش زده بودند، یافتند. آنها در زیر خرابه های معبد هیرود چیزی کشف کردند که دیدگاه آنان را نسبت به جهان تغییر داد و باعث شد علی رغم اینکه شهسواران قبلا مسیحی بوده اند، مجموعه عقاید و فلسفه ای را بپذیرند که کاملا ًبا مسیحیت تفاوت داشته و آیین هاب بدعت گذارانه و تشریفات جادوی سیاه را انجام دهند؛این چیز «کابالا» بوده است. فرهنگ های لغت آنرا شاخه ای محرمانه و اسرارآمیز از یهودیت می دانند. کابالا ساختاری است که ریشه در الحادی و بت پرستی دارد که قبل از تورات وجود داشته و با نزول آن در میان یهودیان رایج شده است. (همان ص20تا23).

مرات ازکان یک فراماسون ترک در کتاب خود به نام «فراماسونری چیست و به چه چیز شبیه است؟» کابالا را یک نام کلی برای یک فلسفه رمزآمیز و باطنی با اصول ماورارءطبیعی است که خویشاوندی فوق العاده با دین یهود دارد و از آن به عنوان عرفان یهودی نام برده می شود. مورخ یهودی به نام تئودور ریناخ  کابالا را یک سم بی صدا می نامد که وارد عروق یهودیت گردید و تمام آنرا آلوده کرد. دلیل اینکه او کابالا را یکی از بدترین انحرافات ذهن بشر می نامد، این است که تعالیم آن به شدت با جادوگری ارتباط دارد. هزاران سال، کابالا سنگ بنای هر نوع مراسم جادوگری بود.

3- عقاید فراماسونری و مصر باستان

مورخ یهودی به نام فیبر الیوت معتقد است کابالا از مصر باستان آمده است. در مصر باستان مهمترین حامیان رژیم فرعون طبقه کاهنان(ساحران)بودند. بعدها عقاید آنها ریشه کابالا را تشکیل داد. مهمترین عقیده ای که از مصر باستان به فراماسونری مدرن منتقل گشت، این است که جهان با خود و از خود به وجود آمده است و بر حسب احتمال و شانس تکامل یافته است. (همان ص88)

در اینجا ضروری است که به این نکته اشاره کنیم که یکی از نظام های ملحدی که در قرآن بیشترین اشاره به آن شده مصر باستان است. این سیستم یک نمونه واقعی از نظام شیطانی بوده است. در واقع می توان گفت فراماسونری نماینده مدرن فلسفه فراعنه مصر است.

 

4- عقاید و اهداف فراماسونری نوین

اساس فلسفه اومانیسم که ماسونها توجه زیادی به آن دارند، رد ایمان به خدا و پرستش انسان به جای اوست. هدف این سازمان گسترش فلسفه اومانیستی در کل جهان و ریشه کنی ادیان یکتاپرستی است. هدف آنها ساختن جامعه ای است که حتی نامی هم از خدا و دین برده نشود و فقط لذت ها و تمایلات و آرزوها ی نفسانی انسان را ارضا کند. امروزه در خیلی از کشورها  ماسونها تلاش می کنند با مصاحبه های مطبوعاتی، سایت های اینترنتی، تبلیغات و بیانیه های رسانه ای خود را به عنوان سازمانی معرفی کند که صرفا خود راوقف مصالح جامعه کرده است. سازمان هایی مثل روتاری و باشگاه لیون که انواع غیر رسمی فراماسونری هستند، از این جمله اند. ماسونها ادعا می کنند اخلاقیات بدون مذهب می­تواند وجود داشته باشد و باید جهان اخلاقی بدون دین پی ریزی کرد. نیتی که در پشت تمام کارهای عام المنفعه آنان وجود دارد، گسترش این پیام در جهان است. اما این ادعاها فوق­العاده گمراه کننده است. بدون انضباط اخلاقی دین، از خود گذشتگی برای دیگران مفهومی ندارد و انسانها تنها به منافع خویش می اندیشند. ماسونها همواره در این فریبکاری بزرگ نقش رهبری را بر عهده داشته اند. حاصل این فریبکاری خیلی زیان بار است. برنامه بیگانه کردن توده ها از دین که توسط ماسون ها در قرن هجدهم و نوزدهم انجام می گرفت، موجب ظهور ایدئولوژی های بت پرستی نوین مثل نژاد پرستی و فاشیسم و ایدئولوژی های سکولار و خشن چون کمونیسم گردید. اما گروه ها و افراد فراوان دیگری نیز به همین کار مشغولند. ماسون ها آنها را به عنوان «ماسونهای افتخاری»ومتحد خود به حساب می آورند. گروه هایی مثل شیطان پرستان، صهیونیست ها و. . .  .

به طور خلاصه با نگاهی کوتاه به مجموع آثار ماسونی، می بینیم که این سازمان چیزی نیست جز اومانیسم سازمان یافته، همچنین در می یابیم که هدف آنها برقراری یک نظم اومانیست سکولار در تمام جهان است، آنچه که امروزه از آن  تحت عنوان« نظم نوین جهانی» یاد می­شود.

 

5- نمادهای اصلی فراماسونری و مفاهیم آنها 

نمادها در فراماسونری بسیار مهم هستند. فراماسونها مفهوم واقعی فلسفه خود را با نمادها به اعضای خود می آموزند. یک فرد فراماسون که درجه به درجه ارتقاء می یابد، در هر مرحله معنای جدیدی برای هر نماد می آموزد. به این طریق اعضاء گام به گام به عمق فراماسونی نفوذ می کنند. تصورات و طرح های مصریان باستان بارزترین این نمادها هستند. در تمام لژهای فراماسونری و در اکثر مطبوعات ماسونی طرحهای اهرام، ابوالهل و خطوط هیروگلیف را می توان یافت. در واقع فلسفه ماتریالیستی مصر باستان بعد از انقراض این تمدن به حیات خود ادامه داد و یهودیان خاصی آنرا پذیرفتند و در آیین کابالالیستی زنده نگه داشتند. مهمترین این نمادها عبارت اند از:

5-1 هرم در زیر چشم: معروف ترین نماد فراماسونری در آرم و نشان ایالات متحده آمریکا و همینطور در اسکناس یک دلاری دیده می شود. هرمی که در زیر چشم درون مثلث قرار گرفته، فوق العاده معنی دار است و رهگشای درک فلسفه فراماسونری است. این هرم، نماد ی از خئوپس بزرگترین مقبره فرعون است. در زیرهرم این جمله به زبان لاتین نوشته شده است[6]: «نظم نوین جهان». سنگ فوقانی هرم جدا قرار گرفته است اما به مجرد آنکه نظم نوین جهانی شکل گرفت سنگ فوقانی هم به مابقی هرم ملحق شده و نمادی از تکمیل کار خواهد بود. در این هنگام سلسله مراتب فراماسونری و انجمن های سری که به ساختار هرم می ماند تکمیل می شود و ضد مسیح در رأس هرم جلوس خواهد کرد. (نشانه های پایان ص216تا218)

 پرواضح است که بنیان گذاران آمریکا که این مهر را برگزیدند، ماسون و در نتیجه طرفدار فلسفه اومانیست بوده اند.  

5-2 ستاره شش پر: نماد معروف دیگر ماسونری، ستاره شش پر است که از روی هم گذاشتن دو مثلث به وجود می آید. این ستاره نماد سنتی یهودیان نیز هست و امروزه در پرچم اسرائیل دیده میشود. گفته می شود اولین بار حضرت سلیمان(ع) از آن به عنوان یک نشان استفاده کرد، بنابراین ستاره شش پر نشان یک پیامبر و یک نماد آسمانی است اما ماسونها عقیده دارند نشانی از بت پرستی مصر باستان است. در قرآن(آیه102سوره بقره) ذکر گردیده که سلیمان پیامبری بود که برخی می­خواستند به او افترا بزنند و او را بی دین و خدا نشناس نشان دهند. فراماسونها این عقیده تحریف شده را به سلیمان پیامبر نسبت می دهند و او را نماینده ی عقاید الحادی مصر باستان می شمارند.  بنابراین در آیین های خود جایگاه مهمی برای او قائل هستند. میکائیل هاوارد مورخ آمریکایی در کتاب خود«توطئه پنهان» می گویید: «از قرون وسطی سلیمان به عنوان جادوگر و کسی که عقاید الحادی را وارد یهودیت کرده است شناخته شد» فراماسون ها معبد سلیمان را به عنوان یک معبد بت پرستی تلقی می کند و به همین دلیل به آن اهمیت می دهد. جعل چنین تصور کفر آمیزی علیه سلیمان پیامبر که یکی از بندگان با ایمان و فرمان بردار خداوند است،  خاستگاه واقعی فراماسونری را نشان میدهد.

6- فراماسون ها بنیانگذاران آمریکا

دولت ایالات متحده آمریکا در چهارم جولای 1872 میلادی با همبستگی تنها سیزده ایالت اعلام استقلال کرد. بنیان استقلال کشور آمریکا را فراماسون ها با پیروی از مکاتب یهود و مسیحیت و با الهام از باورها و آیین های فرقه کابالیست پایه گذاری نموده اند. نفوذ باورهای فراماسون ها که بیش از همه متأثراز اعتقادات و آموزش های فرقه کابالیست می باشد، در تدوین قانون اساسی آمریکا و همچنین در تهیه طرح نقوش و تصاویر مهر رسمی اسناد و مدارک دولتی آمریکا و نیز اسکناس تک دلاری که اقتصاد آن کشور بدان وابسته است به روشنی مشاهده می شود. پیش نویس اعلامیه استقلال کشور آمریکا توسط بنیامین فرانکلین سیاستمدار،  نویسنده و همچنین رئیس پیشین لژ فراماسونری ایالت پنسیلوانیا نوشته شده است.  

تاکنون  شمار زیادی از رؤسای جمهور آمریکا از جمله جورج واشنگتن(نخستین رئیس جمهور) وهمچنین دوازده تن از ژنرالهای بلند پایه وی از اعضای لژهای فراماسونری بوده اند. (اسرار ساختمانی هرم بزرگ گیزا ص313و314)

 

7- فراماسونها و کشورهای اروپایی

جرج چهارم، ادوارد هفتم، ادوارد هشتم و جرج ششم پادشاه انگلستان(پدر ملکه کنونی)و همچنین ایدنبورد، همسر ملکه کنونی از جمله انگلیسی های وابسته به فراماسونری می باشند.

منابع رسمی ماسونی از مازینی[7] به عنوان«استاد اعظم فراماسونری ایتالیا»یاد می کنند. نقش برجسته وی در ابداع و ترویج مفاهیم و اندیشه های خشونت آمیز و عملیات توطئه گرانه و تروریستی جدید بر کسی پوشیده نیست. مازینی با شبکه زرسالاری یهود پیوند تنگاتنگ داشت و در تمامی دوران زندگی سیاسی اش در جهت اهداف این کانون عمل کرد. مازینی رهبر مافیای ایتالیا، پیشگام فاشیسم ایتالیایی و دیکتاتور موسولینی در سده بعد به شمار می رود. (زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران ص371)

 

8- خدای فراماسونری رمز شیطان پرستی

خدای ماسونها که در جامه معمار بزرگ ظاهر می شود نامی خاص و ماهیتی ویژه دارد. در آیین تجلیل، معمار بزرگ جهان به صورت«YAH-BUL-ON» نام برده می شود. این نام ترکیبی از سه شخصیت جداگانه است که در یک اسم در آمیخته اند:

YAH: از یهوه یعنی خدای یهودیان

BUL: از BAAL خدای زاد و ولد کنعانیان که با «آیین های شهوت آلود و جادوی تقلیدی» تداعی می شود.

ON: خدای دروغین است که بنابر مندرجات کتاب عهد عتیق، یهوه برای وحدت قوم بنی­اسراییل با وی مبارزه کرد. ولی پس از آن و در حول وحوش صدها سال پس از خلق خدای فراماسونری، شجره شناس قرن 16، جان ویر، BUL را همان شیطان خواند. نامی رمزی برای شیطان پرستی(تشکیلات فراماسونری در ایران ص259تا263)

 

9- فراماسونری انگلیس و شکل گیری صهیونیسم

در قرن نوزدهم که عناصر و عوامل فراوان و جدیدی تاریخ اروپا را نقش میزد، یهودی ها به عنوان قوم منحصر به فردی که بر خلاف همه اقوام دیگر در سراسر دنیا پراکنده شده و دولت و سرزمین خاصی نداشتند، به این فکر افتادند که راهی برای خود بیابند. آنها با جریان استعمار، ثروت کلانی اندوخته بودند؛ با ارتباط خود در کشورهای مختلف وارتباط با تشکیلات فراماسونری احساس قدرت می کردند و از بسیاری از جریانات پشت پرده خبر داشتند و چه بسا بسیاری از آنها را خود سازمان می دادند؛ با قدرت پول و سرمایه خصوصا در دنیای مادی و اقتصادی اروپای قرن نوزده،  آنها می توانستند بازیگران قدرتمندی باشند؛ با عقب نشینی کلیسا و برخاستن موانع فرهنگی و اخلاقی، امکان ترویج اندیشه های خود را یافته بودند و با در اختیار گرفتن روزنامه ها و محافل فکری و فرهنگی امکان تأثیرگذاری را یافته بودندو همه اینها ، آنان را به این فکر انداخته بود که می شود به آرزوی دیرینه دولت یهودی جامع عمل پوشاند. (سازمانهای یهودی و صهیونیستی در ایران ص44)

سران صهیونیسم به این نتیجه رسیده بودند که بریتانیا بهترین کشور برای صدور مجوز تأسیس دولت یهودی در فلسطین و عقد قرارداد با اوست. آنها سرانجام در سندی تحت عنوان اعلامیه بالفوربه تاریخ دوم نوامبر 1917میلادی به رؤیای خویش دست یافتند. در این اعلامیه دولت انگلیس به سازمان جهانی صهیونیسم تعهد داد که از ایجاد وطن ملی یهود در فلسطین حمایت کرده و تمام توان و امکانات خود را برای تحقق این هدف به کار گیرد. صهیونیست ها در کمتر از پنج سال مجوزی را که از انگلیسی ها گرفته بودند تبدیل به سندی بین المللی کردند. (ده فرمان جنبش صهیونیسم ص30)

از آن پس انگلستان تمام تعهداتش را در قبال صهیونیست ها به مرحله اجرا گذاشت و نه تنها اجازه داد که آنان با آزادی عمل هر بلایی که می خواهند بر سر کشور و ملت فلسطین بیاورند، بلکه آنان را در این راه تشویق نموده و حتی با از بین بردن مشکلات و موانع منطقه ای و بین المللی راه را برای صهیونیست ها هموار ساخت و آنان را در کنف حمایت خود قرار داد.

 

10- آمریکایی های فراماسون و صهیونیسم بین الملل

در جریان جنگ دوم جهانی پس از حمله هیتلر، دیگر انگلستان، انگلیس سابق نبود و اگر حمایت های آمریکا نبود، صهیونیست ها نمی توانستند کمر راست کنند. به این ترتیب نگاه صهیونیست ها از لندن به سمت واشنگتن معطوف گشت. اگر اعلامیه بالفور سمبل اتحاد شیطانی میان صهیونیسم و استعمار پیر انگلستان بود، توافقنامه بالتیمور 1942 سمبل توافق اهریمنی دو جریان صهیونیسم بین الملل و فراماسونری آمریکا قلمداد می شد. امروزه با گذشت بیش از نیم قرن از اعلامیه بالتیمور، تاییدیه آمریکا همچنان مهمترین و قویترین عامل حفظ صیانت و بقای رژیم صهیونیستی به شمار می رود و این رابطه جهنمی به اشکال گوناگون ادامه دارد. در بعد مالی به وسیله وام، کمک بلاعوض و بودجه های ویژه اضطراری آن هم از حساب دولت مسیحی ایالات متحده به ملت یهود. در زمینه نظامی پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیارش گذارده تا همچنان قدرت برتر منطقه به ویژه دربرابراعراب باقی بماند. در سیاست و قانون، تمام خطاها، اشتباهات، جنایات و تجاوزاتش را توجیه کرد و در محافل بین المللی، اسراییل و اعمالش را مورد حمایت خود قرار داد. اما در بعد تبلیغات تا آنجا پیش رفت که صهیونیست ها توانستند در ذهن و افکار عمومی تمام ملل جهان نفوذ کرده و آن را تحت الشعاع قرار دهند. (همان ص32)

جان فاستر دالس، وزیر خارجه دولت آیزنهاور طی نطقی در برابر انجمن صهیونیستی«بنای برث» اظهار داشت: تمدن مغرب زمین در ماهیت اومانیستی خود بر اساس عقاید یهود بنا شده است، ازاینرو دولت های غربی باید متوجه باشند که بر آنان لازم است با عزم جازم از این تمدن که پشتوانه اش اسراییل است، دفاع کنند. (الصلیبیون الجدد ص82)

رابطه تنگاتنگ فراماسون ها با صهیونیست ها تا حدی است که متن سخنرانی ها و اظهارات بوش توسط کشیش صهیونیست مایکل گرسون تنظیم و نگاشته می شد. (یهود وصهیونیسم ص716)

آلیا عزت بگوویچ رئیس جمهور سابق بوسنی هرزگوین و یکی از اندیشمندان جهان اسلام معتقد است که فلسفه ماسونی که بشارت دهنده رنسانس انسانی برمبنای شالوده علمی می باشد خود، پوزیتویستی و یهودی است. در صورتی که رابطه درونی و بیرونی پوزیتویسم، ماسونگری و یهودیت مورد کنکاش قرار گیرد؛بسیار جالب توجه است که چنین بررسی تنها ناظر بر بعد فکری و نظری موضوع نبوده بلکه می تواند مبین تاثیرات و ارتباطاط متقابل آنها با یکدیگر باشد. (پروتستانیزم[8]، پیوریتانیسم و مسیحیت صهیونیستی ص51)

در فراماسونری دنیایی انسان محور و به تعبیر درست تر یهودی محور پیش بینی می شود. بنابراین صهیونیسم خداباوری نیست؛ بلکه دیدگاهی مبتنی بر برتری و حاکمیت یهودیان است. آنچه مهم است حفظ یهودیان، برتری یهودیت و دفاع از یهودیت است نه خداباوری که در دین یهودیت مهم است.

از آغاز تأسیس رژیم صهیونیستی، این رژیم همواره با کمک های پی در پی و بی دریغ اقتصادی ایالات متحده، توانسته است موجودیت خویش را حفظ کند. وابستگی اسراییل به حمایت های همه جانبه ایالات متحده، برای این رژیم چنان بنیادی و حیاتی است که کارشناسان اقتصادی و ناظران سیاسی غرب، تاکید می کنند چنانچه ایالت متحده از کمک مالی و حمایت این رژیم دست بردارد، سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی، چیزی جز ورشکستگی و نابودی نیست. (یهود وصهیونیسم ص720)

سوالی که ممکن است در اینجا مطرح شود این است که؛ دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی چیست؟

نویسندگان یهودی کتاب جامعه اسراییل تحت عنوان نقش اسراییل در آسیا و آفریقا تاکید دارند که نخستین رابطه اسراییل با امپریالیزم، نقشی است که اسراییل به عنوان سگ زنجیری امپریالیزم در خاورمیانه دارد و برای انجام این منظور به اسراییل کمک مالی و امتیاز داده می شود. (جامعه اسراییل ص29)

در واقع اسراییل به منظور پاسداری از منافع غرب نقش ژاندارم را در خاور میانه برای آمریکا بازی می کند. از طرفی یهودیان از مقتدرترین و سازمان یافته ترین تشکل های سیاسی ایالات متحده به شمار می آیند، به طوری که لی اوبرین نویسنده آمریکایی میگوید:در سالنامه یهودیان آمریکایی، بیش از دویست یهودی لیست گردیده که این موضوع نشان می دهد یهودیان، سازمان یافته ترین گروه در میان اقلیت های آمریکایی می باشند. کنیسه ها، مراکز مخصوص جوانان، جوامع و آژانس های ارتباطی، مؤسسات جمع کننده کمک های  مالی، گروه های فرهنگی و آموزشی، مجامع و لژهای برادری نمونه هایی از این مؤسسات است. (سازمان های یهودی آمریکا ص16) این امر باعث شده است که نامزدهای ریاست جمهوری در فعالیت های خود به طور جدی و اساسی به این قوم نظر داشته و پس از ایستادن بر سکوی پیروزی و ورود به کاخ سفید خود را مدیون این جماعت می شمارند. (یهود و صهیونیسم ص685)

کثرت این یهودیان در کاخ سفید چنان است که عده ای آن را به«معبد یهودی»تشبیه کرده اند[9].

از سوی دیگرهم اینک 20% از میلیونرهای آمریکایی و 140 نفر از چهارصد ثروتمند برجسته این کشور از یهودیان هستند. البته یکی از دلایل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی همین مطلب است که اقتصاد آمریکا بر پاشنه ثروت یهودیان صهیونیستی می چرخد. (همان ص628)

 

11- پروتکل های دانشوران صهیون

صهیونیست ها در سال 1897 در شهر بال سوئیس انجمنی برگذار کردند در آن پایه های برنامه تسلط بر جهان ریخته شد. آنها صورت جلسه هایی از بخش های گوناگون مجمع جمع کرده و نام آنها را پروتکل گذاردند. پروتکل ها برای این است که با مریدهای خاص خود ارتباط برقرار کنند و از این انجمن های سری حفاظت کنند. پروتکل هل دارای 24 عدد می باشد و بیشتر شبیه آموزش و آیین هاست تا صورت مجلس. (پروتکل دانشوران صهیون ص16)

با بررسی و مطالعه این پروتکل ها می توان به اهداف مشترک صهیونیست ها و فراماسون ها وراز ارتباط آنان پی برده و دلیل حمایت و پی ریزی فرقه هایی مانند شیطان پرستی از طرف آنها کاملا روشن می شود. در اینجا به خلاصه ای از برخی پروتکل های مرتبط با موضوع اشاره ای می کنیم.

پروتکل اول: حق در زور است، قدرت فراماسون یهود شکست ناپذیر است. مشروبات قوی، کهنه پرستی و خوشگذرانی اصول و قواعد حکومت صهیونیسم و فراماسون است.

پروتکل سوم: ارتش فراماسون های یهود، هدف اساسی برنامه آینده مدارس ملی فراماسون ها هستند.

پروتکل پنجم: راه های تصرف قدرت فراماسونری، ما ایمان مردم را نسبت به خدا ضعیف می کنیم . برای آنکه بر افکار عمومی مسلط شویم باید مردم را در حالت گیجی و سرگردانی نگه داشته و آداب و رسوم آنها را طوری افراطی کنیم که مردم در این هرج و مرج نتوانند کاری انجام دهند و از برقراری تفاهم میان خود عاجز شوند.

پروتکل نهم: پیاده کردن خط مش فرقه فراماسونری، کلمه رمز فراماسون، ایجاد دیکتاتوری فراماسونری. ما به درون سیستم قانون گذاری، انتخابات و نیز مطبوعات و از همه مهمتر سیستم تعلیم و تربیت رفته و فرضیه هایی که می دانیم غلط است به ملت ها تلقین می کنیم و آنها را در جهت منافع خویش سوق می دهیم.

پروتکل دهم: رؤسای جمهور مخلوقات فراماسونری هستند، پشکیل حکومت استبداد فراماسونری، تزریق بیماری ها و ایرادات دیگر فراماسونری پروتکل پانزدهم:چند برابر کردن لژهای ماسونی، فراماسونری راهنمای تمام جمعیت های سری، ترویج فحشا(پروتکل دانشوران صهیون ص31تاص99)

 

12- چگونگی شکل گیری شیطان پرستی نوین

بعد از جنگ جهانی دوم به ویژه در پنجاه سال اخیر در حکومت های اروپایی و آمریکا جریان فکری به نام معنویت و شناخت دینی

شکل گرفت. قدرت های سکولار که از دیر باز به نام های مختلف با دین مبارزه می کردند، امروزه دریافتند روش های گذشته منسوخ شده ودیگر پاسخگو نمی باشد و برای مبارزه با دین به سلاح ها و روش های دیگری نیاز است.  لذا آنها مراکز پژوهشی گسترده ای را برای دریافت راهکارهای مناسب جهت سلطه بر جهان به ویژه جهان اسلام راه اندازی کرده اند. بخشی از آنچه که از این مراکز به عنوان نسخه مقابله با دین گرایی مردم بیرون آمده، عبارت است از:ایجاد گروه ها و فرقه های جادوگری، خرافه پرستی و شیطان پرستی با هدف انحراف فکری و دینی مردم.

 

13- صهیونیست مبلغ عقاید مشترک فراماسونری و شیطان پرستی نوین 

شیطان پرستی نوین بر خلاف شیطان پرستی قدیمی اعتقادی به وجود شیطان خارجی ندارد بلکه شیطان را در طبیعت و وجود هر انسانی می داند و مراسم شیطان پرستی جدید مراسمی است برای دعوت از شیطان باطنی و اهریمنی درونی که با اعمال جنسی آرام و ارضا می شود. آنها جسم پرست هستند و معتقدند انسان باید کامل ترین لذات جسمانی و جنسی را در این دنیا ببرد. یکی از ابعاد اعتقادی شیطان پرستان و فراماسون ها  که به صورت مشترک آنرا مورد حمله قرار می دهند، مسأله معاد است. آنها جهان آخرت را انکار کرده و به جای آن تناسخ را مطرح می کنند. با ایجاد شبهه و سست کردن ایمان به آخرت، عقایدی مثل شهادت، جهاد، مبارزه در راه خدا بی معنی خواهد بود. از آنجا که رژیم صهیونیستی این مسائل را مانعی بزرگ بر سر راه اهداف استعماری خویش خصوصا در مسئله فلسطین می بیند؛از اینرو برای ترویج عقاید شیطان پرستی و صرف هزینه های هنگفت برای گسترش و نفوذ آن در بین تمام ملت ها از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.   موضوع قابل توجهی که در قوانین کلی شیطان پرستی مدرن وجود دارد این است که همه آنها به نحوی نقطه مقابل قوانین موجود در دین الهی و در حقیقت همان ضد مذهب است و نه مذهبی مجزا و تنها لجبازی انسان است در مقابل یک سری قوانین باز دارنده و امر کننده به نام دین. (جهان تاریک ص43)

 

14- صهیونیسم مروج موسیقی شیطان پرستی

به نوشته کتاب مقدس شیطان قبل از هبوط در مقام مسئول امور موسیقی آسمان بوده است. سوالی که پیش می آید این است که چرا موسیقی متال، راک ومانند آنرا مروج شیطان پرستی می دانند؟موضوع پیام آهنگ های این موسیقی ها اساسا کفربه خدا و انبیای الهی و نفی عدالت و محبت خداست. البته موضوعات دیگری هم مثل دعوت به زنا، خشونت، سکس، مواد مخدر، خودکشی، قتل و . . . در این آهنگ ها موج می زند. (همان ص122) اکنون موسیقی بی ریشه جاز که از موسیقی Yidish یهودیان گرفته شده در همه زوایای ذهن جوانان رخنه کرده، به طوری که مایکل جکسون یهودی را از تمام مقدسین کلیسا برتر می دانند. به گزارش خبرگذاری فارس یکی از افراد مؤثر گروه شیطان پرست هوی متال در ایران، طی اعتراف خود اعلام کرد، عناصری از رژیم صهیونیستی که در کشور امارات حضور دارند، شبکه اصلی هدایت گروه های هوی متال را در ایران در دست دارند و به حساب های ارزی این گروه در شبکه بانکی کشور که از طریق شبکه اینترنت هدایت می شود، در سال گذشته حدود «هشت میلیارد دلار آمریکایی»واریز شده است که بین گروه های شیطان پرست در شهرهای مختلف ایران توزیع می گردد. (جهان تاریک ص99)

سردمداران صهیونیسم و بزرگان فراماسونری برای اینکه به اهداف خود در جهان دست یابند  و مردم خصوصا جوانان را از دین دور کرده به سمت اهداف خود پیش برند؛با حمایت از این گروه های موسیقی شیطان پرستی برای  رواج آنها در همه جای جهان از هیچ تلاش و هزینه و. . . کوتاهی نمی کنند.

 

15- فراماسون ها احیاگر و صهیونیست ها حامی شیطان پرستی

 در اوایل قرن 19 برای چندمین بار گروه های شیطان پرستی توسط فراماسون های اروپا، در شهر لندن به عنوان مراکز شیطان پرستی راه اندازی و فعال شد. تشکیل باشگاه آتش-جهنم از جمله آنهاست و استفاده از مواد مخدر و انجام مراسم مبتذل از جمله فعالیت های این گروه ها بود. در قرن 20 و21 به ویژه در پنجاه سال گذشته احیای جادوگری و شیطان پرستی این بار با همپیمانی صهیونیست ها و فراماسون ها با هدف مقابله با دین در تمام کشور ها آغاز شده و با همه توان اقتصادی، فنی و هنری به میدان آمده اند چراکه شکست اردوی ضد دینی خود را با گرایش روزافزون مردم تمام کشورها به ویژه مردم غرب به دین حس کرده بودند. سرمایه داران صهیونیستی از دههی 1960. م به بعد حمایت از گروه های شیطان پرستی و تشکیل گروه های جدید شیطان پرستی را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و موفق شدند در شهر فرانسیسکو کلیسای شیطان را تاسیس کرده و انجیل شیطان بنویسند. بنیان گذار این کلیسا یک یهودی از خاندان لوی به نام آنتوان لوی است ، در آنجا مناسک جنسی جایگاه خاصی دارد.  صنعت سکس که در ردیف سودآورترین تجارت های جهانی است به همراه صنایع مشروب سازی، قاچاق مواد مخدر، قمار و صنعت سینما در انحصار یهود است. و اینک صهیونیسم جهانی با ترویج شیطان پرستی  با اسطوره سازی و با ارائه مطالب گمراه کننده سعی در تحقیر جوانان و برده داری نوین دارد. (جهان تاریک ص94و95)

امروزه در کشور آمریکا شیطان پرستی در شمار مذاهب رسمی است وآنان از پرداخت مالیات هم معاف می باشند. حتی شیطان پرستی دارای دانشکده ویژه خود می باشد تا جایی که صدها دانشجو در رشته علوم شیطان پرستی و جادوگری تحصیل می کنند. (همان ص589)

بر اساس بررسی های به عمل آمده حدود 30% از انجمن های سری جهان، یهودی اند.  در ایالات متحده با آنکه یهودیان از3% جمعیت تجاوز نمی کنند ولی 20%الی50% از طرفداران و مبلغان ادیان و مسلک های ساختگی مانند شیطان پرستی، فراماسونری و بهائیت؛یهودی اند. (الیهودی العالمی ص45)

 

16- شیطان پرستی در هالیوود با حمایت صهیونیسم

یکی از مهمترین محورها برای رسیدن به اهداف صهیونیست ها، تهاجم به فرهنگ ملت ها و مبانی اعتقادی آنهاست که با تسلط بر رسانه های ارتباطی به خصوص سینما و گنجاندن خرافات دینی در قالب مسائل شیطانی و شیطان پرستی در کمپانی های بزرگ فیلم سازی مانند هالیوود که با سرمایه و مدیریت صهیونیست ها هدایت می شود، تولید و به بازار جهانی عرضه می شود. (چکیده مقالات همایش ملی جنگ نرم)

برداشت های جدید از کتاب مقدس مبتنی بر آزاد شدن شیطان پس از هزاران سال از زنجیر و خروج از چاه بی انتها(عهد جدید، مکاشفه، باب بیستم)پایه های فکری تولیدکنندگان هالیوودی را تشکیل داده و زمینه های به تصویر کشیدن شیطان را در رسانه های غربی به وجود آورده است. به عنوان مثال با تولید و پخش گسترده مجموعه هایی همچون هری پاتر، با پررنگ نشان دادن جشن های هالووین[10] و. . . گرایش به آیین های خرافی و شیطان پرستی و علاقه به جادوگری  در حال گسترش است.

گروه ها و فرقه های شیطان پرستی اعم ازگروه های موسیقی شیطانی و یا فرقه های دیگر علائم مختلفی دارند؛مانند:بز مندس(بز شاخدار)، ستاره پنج ضلعی وارونه، ستارهشش رأس، عدد وحش یا 666 یا fff به عنوان ششمین حرف انگلیسی، اسکلت، صلیب وارونه، چشم لوسیفر و ده ها علامت و نشان دیگر. ذکر آنچه ضروری به نظر می رسد مشابهت و مشترک بودن بسیاری از این علائم و نشانه ها بین صهیونیست ها و فراماسون ها و حکومت و دولت آمریکا است. به عنوان مثال چشم لوسیفر یا چشم شیطان که در بین شیطان پرستان نماد قدرت و حکومت است، علامت معروف فراماسونری محسوب شده و در سردر لژهای فراماسونرها دیده می شود. همین علامت در بالای بز مندس، نماد شیطان پرستان و نیز روی دلار آمریکا ملاحظه می شود.

علامت ستاره شش گوش در افکار عمومی به عنوان نماد یهودی ها شناخته شده و به آن ستاره «داوودی» یا «مهر سلیمان» نیز می گویند. شیطان پرستان این علامت را قویترین علامت خود می دانند. ستاره شش گوش از6ضلع، 6زاویه و 6مثلث کوچک ساخته شده که معرف عدد 666 می باشد و در بین شیطان پرستان عدد ویژه ای است.

اشتراک این علائم بین صهیونیست ها، فراماسونرها و شیطان پرستان[11] این مفهوم را القا می کند که همگی آنها در هدف مشترک بوده و در ضدیت با دین و خداپرستی ملت ها با یکدیگر همپیمان هستند.

 


نتیجه گیری

هدف فراماسون ها گسترش فلسفه امانیستی در کل جهان و ریشه کنی ادیان یکتاپرستی است وآنها خواهان ساختن جامعه ی جهانی هستند که در آن حتی نامی از خدا و دین برده نشود و فقط لذت ها و آرزوهای نفسانی انسان را ارضا کند. از طرفی صهیونیسم بین الملل رویای تسلط کامل بر جهان را در سر داشته و مدعی تشکیل حکومت واحد جهانی می باشد و در این راه موانعی مانند دین را در مقابل خود می بیند؛لذا آنها مراکز پژوهشی گسترده ای را برای دریافت راهکارهای مناسب جهت سلطه بر جهان به ویژه جهان اسلام راه اندازی کرده اند. بخشی از آنچه که از این مراکز به عنوان نسخه مقابله با دین گرایی مردم بیرون آمده، عبارت است از:ایجاد گروه ها و فرقه های جادوگری، خرافه پرستی و شیطان پرستی با هدف انحراف فکری و دینی مردم. در واقع می توان شیطان پرستی را زاییده همکاری مشترک فراماسونری و صهیونیسم بین الملل در مبارزه با دین و خدا برای رسیدن به اهداف مشترکشان نامید. لذا درعصر کنونی  که بیش از هر زمانی جبهه شیطان، صاحب قدرت و تزویرو امکانات شده است و فیلم ها، آهنگ ها، سایت ها، وبلاگها و ابزارهای متعددی، جوانان را به فساد و تباهی دعوت میکند؛بر ماست که به کارگیری خرد و بصیرت، رجوع به فطرت و وجدان پاک بشری و دقت و مطالعه بیشتر با این اندیشه ها مواجه شویم تا اسیر تباهی نشویم. برای مسلح شدن درمقابله با این امواج ترجمه آثار، تالیف کتب، تهیه گزارش و فیلم وبالا بردن سطح آگاهی های مردم خصوصا جوانان و نوجوانان از اهم نیازهاست.

تصاویر:

1- سر بز (Goat Head) : بز شاخدار ،  ‌بز مندس Mendes (همان ba’al بعل خدای باروی مصر باستان)،  ‌بافومت،  خدای جادو،  scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یکی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است زیرا گفته می‌شود که مسیح مانند بره‌‌ای برای گناهان بشر کشته شد .  همانطور که در توضیح نمادهای اول اشاره شد ، ‌این نماد تصویر کاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام.

Uned - Copy - Copy (3)

Uned - Copy.jpg1 

2- (Anti justice) : با توجه به اینکه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است شیطان‌پرستان تبر رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریک انتخاب کرده‌اند همچنین گفتنی است که فمنیست‌ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمودند.  

 Uned

3- چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفکری نیز به کار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم ” ‌چشم شیطان ” است و ” بر همه جا نظارت و اشراف دارد ” .  این علامت در پیشگویی، ‌ جادوگری،  نفرین‌گری و کنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد . گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریکایی به کار رفته است .  

Uned - Copy - Copy

Uned - Copy

4- :666 یک سمبل با عنوان « شماره تلفن شیطان » توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مکاشافات 13:18 « . . .  پس هر کس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد ، زیرا که عدد انسان است و عددش 666 است .  » .  

 

Uned - Copy - Copy (2)

Uned - Copy - Copy (4)

5- از نماد های فراماسونی ، سر بز نماد گره های شیطان پرست.

 th (1)

6- ستاره داوود،  نشان صهیونسیست ها و نماد گرو های شیطان پرست.

 th

 

7- نماد ماسونی ، مار نمادی است از مسیر تدریجی اسرائیل به سمت حکومت مطلقه جهانی، ، سر مار نشان از رهبران ، آشنا به اسرار (کابالیست ها) صهیونیسم است.

Uned - Copy - Copy (5)

——————————————————————————————

ومن الله التوفیق

لیلا صالحی

پایان

هشدار:

* لطفاً مطالب سایت را بدون ذکر منبع کپی نکنید.

** تمامی حقوق این مقاله متعلق به نویسنده /پشتیبان ومبلغان سایبری می باشد.هرگونه کپی برداری واستفاده به اسم شخص دیگر(تغییر نام نویسنده)شرعاً وقانوناَ جایز نمی باشد.

فهرست منابع کلی:————————————————–

1-قرآن کریم

2-کتاب مقدس (عهد عتیق و عهد جدید)انجمن پخش کتب مقدس، لندن:1969

3-العاصی الطویل، یوسف، الصلیبیون الجدد، مکتبه، مدبولی، القاهره:1997/م

4-اوبرین، لی، سازمان های یهودی آمریکا، ترجمه ع. ناصری، موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور، چاپ دوم، تهران:1375

5-حنگبی، حیم، جامعه اسراییل، ترجمه علی کشتگر، انتشارات شبگیر، تهران:1351

6-دبیر خانه دائمی همایش ملی جنگ نرم، چکیده مقالات همایش ملی جنگ نرم، انتشارات علیاء، چاپ اول، تهران:1389

7- شریفی، احمدحسین، جنگ نرم، انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، قم:1389

8-شهبازی، عبدالله، زرسالاران یهودی و پارسی-استعمار بریتانیا و ایران، موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی، جلد پنجم، چاپ سوم، تهران:1387

9-صایغ، انیس، ده فرمان جنبش صهیونیسم، انتشارات العمی، چاپ دوم، تهران:1384

10-صاحب خلق، نصیر، پروتستانیزم,پیوریتانیسم و مسیحیت صهیونیستی، موسسه انتشارات و تبلیغات هلال احمر، چاپ پنجم، تهران:1387

11-علوی طباطبایی، سید ابوالحسن، هالیوود و فرجام جهان، انتشارات هلال، چاپ دوم، تهران:1387

12-فاطمیان، علی، نشانه های پایان، سازمان چاپ و انتشارات

13-فورد، هنری، الیهودی العالمی، ترجمه علی الجوهری، دارالفضیله، القاهره:2001/م

14-کریمی، حمید، جهان تاریک، انتشارات بوستان کتاب، چاپ سوم، قم:1389

15-کریمیان، احمد، یهودوصهیونیسم، موسسه بوستان کتاب، مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم، چاپ سوم، قم:1389

16-کشی افشار، حسین، اسرار ساختمانی هرم بزرگ گیزا، انتشارات دانشگاه تهران

17-لامبن، ژرژ، پروتکل سران صهیون، ترجمه شهلا المعی، انتشارات العمی، چاپ اول، تهران:1388

18-مجله سراب، ضمیمه روزنامه جام جم، مدیر مسئول بیژن مقدم

19-موسسه هطالعات و پژوهش های سیاسی، سازمان های یهودی و صهیونیستی، چاپ سوم، تهران:1387

20-میر، حسین، تشکیلات فراماسونری در ایران

21-هارون یحیی، فراماسونری جهانی، ترجمه دکتر سید داوود میر ترابی، انتشارات العمی، چاپ چهارم، تهران:1389

 منابع مطالب:…………………………….

[1] -Hugh de payens

[2][2] -godfery de st. omer

[3]- سال 1314|م

[4] -Jacques de molay

[5] -Robert the Bruce

[6] -NOVUS ORDO Seclorum

[7] -Giuseppe Mazzini(1805-1872)

[8] -نهضت اصلاح دینی قرن 16 اروپا

[9]- ر. ک:هنری فورد، الیهودی العالمی، ترجمه علی الجوهری، ذیل صفحات106و108

[10]- یکی از مراسم شیطان پرستان که بین مردم آمریکا و انگلیس رایج بوده و همه ساله در شب 31 اکتبر کودکان و نوجوانان لباس های ترسناک شیطانی و جادویی به تن کرده و در طول شب در کوچه و بازار مردم را می ترسانند.

[11]- ر. ک: حمید کریمی، جهان تاریک، صفحات103 تا120

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد