اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

تشریح دلایل دخالت حزب الله در سوریه


معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان داشت که حزب‌الله در سوریه می‌جنگد تا منطقه بقاع لبنان را از افراد تندرو و تکفیری حفظ کند و نظام سوریه همچنان حامی جریان مقاومت باقی بماند.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: جنگ در سوریه با هدف سرنگونی یک نظام حامی مقاومت صورت می‌گیرد و ما به روند اصلاح طلبی از سوی مخالفان این کشور مواجه نیستیم و تصمیم حزب‌الله برای حضور در این کشور به صورت شخصی صورت گرفته است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان داشت: زمانی که ما دریافتیم خطر هدف قرار گرفتن منطقه بقاع از سوی افراد تندرو، خرابکار و تکفیری بیشترمی‌شود و در صورت حمله اسرائیل به ما، منطقه بقاع خطری علیه ما به حساب می‌رود ما وارد سوریه شدیم.

وی خاطرنشان کرد: حزب‌الله به صورت محدود در سوریه می‌جنگد تا سوریه حامی و پشتیبان حزب‌الله باقی بماند.

نعیم قاسم عنوان داشت: حزب‌الله با طرح تکفیری آمریکا و اسرائیل می‌جنگد که تلاش دارند به مقاومت لطمه وارد کنند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان درخصوص اوضاع داخلی لبنان اعلام کرد: جریان المستقبل باعث قطع روابط با حزب‌الله شد و ما سعد الحریری، نخست وزیر پیشین را برکنار کردیم چرا که وی به توافق میان سوریه و عربستان لطمه وارد می‌کرد.

نعیم قاسم در ادامه گفت: چه کسی آتش فتنه را در لبنان شعله ور می‌سازد و افراد مسلحی را در طرابلس و شمال کشور در اختیار دارد و مساله مذهب تسنن در مقابل تشیع را بر می‌انگیزد و تجهیزات به سوریه ارسال می‌کند؟ آیا همه این اقدامات فتنه واقعی به شمار نمی‌آید؟

وی درخصوص احمد الاسیر، شیخ سلفی تندرو نیز خاطرنشان کرد: احمدالاسیر دست به اقدامات تجاوزکارانه زد و ما از اقدامات تحریک آمیز خود را دور ساختیم تا ارتش لبنان امنیت را برقرار سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد