اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

تشریح دلایل دخالت حزب الله در سوریه


معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان داشت که حزب‌الله در سوریه می‌جنگد تا منطقه بقاع لبنان را از افراد تندرو و تکفیری حفظ کند و نظام سوریه همچنان حامی جریان مقاومت باقی بماند.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: جنگ در سوریه با هدف سرنگونی یک نظام حامی مقاومت صورت می‌گیرد و ما به روند اصلاح طلبی از سوی مخالفان این کشور مواجه نیستیم و تصمیم حزب‌الله برای حضور در این کشور به صورت شخصی صورت گرفته است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان داشت: زمانی که ما دریافتیم خطر هدف قرار گرفتن منطقه بقاع از سوی افراد تندرو، خرابکار و تکفیری بیشترمی‌شود و در صورت حمله اسرائیل به ما، منطقه بقاع خطری علیه ما به حساب می‌رود ما وارد سوریه شدیم.

وی خاطرنشان کرد: حزب‌الله به صورت محدود در سوریه می‌جنگد تا سوریه حامی و پشتیبان حزب‌الله باقی بماند.

نعیم قاسم عنوان داشت: حزب‌الله با طرح تکفیری آمریکا و اسرائیل می‌جنگد که تلاش دارند به مقاومت لطمه وارد کنند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان درخصوص اوضاع داخلی لبنان اعلام کرد: جریان المستقبل باعث قطع روابط با حزب‌الله شد و ما سعد الحریری، نخست وزیر پیشین را برکنار کردیم چرا که وی به توافق میان سوریه و عربستان لطمه وارد می‌کرد.

نعیم قاسم در ادامه گفت: چه کسی آتش فتنه را در لبنان شعله ور می‌سازد و افراد مسلحی را در طرابلس و شمال کشور در اختیار دارد و مساله مذهب تسنن در مقابل تشیع را بر می‌انگیزد و تجهیزات به سوریه ارسال می‌کند؟ آیا همه این اقدامات فتنه واقعی به شمار نمی‌آید؟

وی درخصوص احمد الاسیر، شیخ سلفی تندرو نیز خاطرنشان کرد: احمدالاسیر دست به اقدامات تجاوزکارانه زد و ما از اقدامات تحریک آمیز خود را دور ساختیم تا ارتش لبنان امنیت را برقرار سازد.

آیت الله جنتی؛ قدیمی ترین و کهن سال ترین مقام جمهوری اسلامی


شاید خود شیخ ریز نقش متولد لادان اصفهان نیز تصور نمی کرد در جمهوری اسلامی واجد چنان نقشی شود که با کمتر منصب دیگری قابل مقایسه است و در 87 سالگی نیز همان اشتیاق دورانی را نشان دهد که پنجاه و چند ساله بود و تنها از تعداد حضور خود در نماز جمعه تهران بکاهد.
عصر ایران ؛ سروش بامداد - با ابقای احمد جنتی در سمت دبیر شورای نگهبان می توان عنوان قدیمی ترین و کهن سال ترین مقام در جمهوری اسلامی ایران را به او اختصاص داد.

درباره  عنوان «قدیمی ترین» باید توضیح داد که با توجه به استمرار عضویت در فقهای شورای نگهبان از بدو استقرار و تاسیس در سال 1358 تا کنون و در تمام ادوار 5 گانه آن به او اطلاق می شود و تفاوت و تمایز آقای جنتی در این است که به رغم تصدی مناصب دیگر، عضویت فقها و بعدتر دبیری شورای نگهبان را همواره بر عهده داشته به گونه ای که به نماد نهاد شورای نگهبان در جمهوری اسلامی بدل شده است.

هر چند در دهه اول جمهوری اسلامی به سبب حضور چهره هایی چون آیت الله صافی گلپایگانی یا آیت الله یوسف صانعی که بعدتر به مقام مرجعیت رسیدند احمد جنتی تحت الشعاع آنان قرار داشت اما از همان ابتدا در جمع فقیهان شورا حاضر بوده و پس از رحلت امام خمینی و تفسیر نظارت مصرح در قانون اساسی به «استصوابی» توسط این شورا و دبیر آن دامنه نفوذ و تاثیر گذاری بیشتری یافت.  چندان که پورتال رسمی شورای نگهبان دایره بسیارگسترده ای از وظایف و احتیارات و امکانات حقوقی شورای نگهبان ترسیم کرده که عرصه های متعدد و متنوعی را شامل می شود.

اگر معیار استمرار مسوولیت یک عنوان و منصب مشخص نباشد البته چهره هایی چون آیت الله خامنه ای، اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد رضا مهدوی کنی که از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی با عضویت در شورای انقلاب و قبول مسوولیت های متعدد و متنوع در سال های بعد پیوسته در صحنه بوده اند قطعا نسبت به آقای جنتی ارجح هستند.

درباره آیت الله خامنه ای می توان به پیشینه عضویت در شورای انقلاب، فرماندهی کل سپاه پاسداران، معاونت وزارت دفاع، نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امامت جمعه تهران، ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی و پس از آن رهبری نظام اشاره کرد که اگر چه پیوسته است اما در مناصب مختلف بوده و اهمیت انتخاب خبرگان در سال 68 بقیه را تحت الشعاع جایگاه رهبری قرار داده است.

از جمله امامت جمعه تهران  که هر چند در سال 58 و با حکم رهبر فقید انقلاب عهده دار شدند و تا کنون نیز ادامه دارد و پیش از انتصاب آقای جنتی به عضویت شورای نگهبان صورت پذیرفته اما اکنون ذیل رهبری تعریف می شود. ضمن این که امامت جمعه شغل به حساب نمی آید و به همین خاطر هم زمان می توان سمت های دیگر را پذیرفت.

درباره هاشمی رفسنجانی نیز هرچند از روز پیروزی انقلاب تا حال حتی یک روز هم بی منصب نبوده اما او هم در مصادر متعدد- و نه 34 سال مداوم در یک مقام بوده است. ضمن این که احمد جنتی به لحاظ سنی (متولد 1305) از رهبری (1318) و هاشمی(1312 در شناسنامه و 1313 در اظهار خود ایشان) بزرگ تر است.

او اما از اسفند 58 تا کنون عضو شورای نگهبان است و تقریبا دو سوم آن را با عنوان دبیری گذرانده است.


بدین ترتیب  از حیث سابقه مسوولیت مستمر در یک سمت  او از سید محمود دعایی نیز که از سال 1359 مدیر روزنامه اطلاعات است فراتر می رود. یا اگر پیشتر از  عبدالله جاسبی رییس پیشین دانشگاه آزاد به عنوان پرسابقه ترین مدیر یاد می شد با تغییر او این نام نیز دیگر در صدر طولانی ترین مسوولیت ها قرار ندارد. مثال دیگر علی نقی خاموشی بود اما سمت او دولتی نبود و او هم جای خود را به محمد نهاوندیان داد.

در این میان می توان به عباس واعظ طبسی که تولیت آستان قدس رضوی را از ابتدای انقلاب اسلامی در سال 1357 تاکنون برعهده دارد اشاره کرد اما باید در نظر داشت که اولا او متولد 1314 است و ثانیا آستان قدس رضوی یک بنیاد غیردولتی است و نه مانند شورای نگهبان یک نهاد حکومتی.

گرچه دوره فعالیت فقهای شورای نگهبان براساس قانون، 6 ساله و قابل تمدید است اما انتصاب آنان برای یک دوره خاص و بازه زمانی در نظر گرفته نمی شود. رهبری حتی در انتصاباتی که قانون اساسی دوره زمانی تعیین نکرده بازه های 3 یا 5 سال تعیین می کنند اما فقهای شورای نگهبان گاه تاواپسین دم حیات واجد این سمت باقی می مانند کما این که آیت الله شیخ غلامحسین رضوانی تا لحظه آخر چنین بود.

شورای نگهبان یک نهاد اختصاصی در جمهوری اسلامی است و قیاس آن با مجالس سنا درست نیست اما  اگر بنا بر تشبیه باشد می توان یادآور شد در مجالس سنا یا دیگر نهادهای پایه ای در نظام های سیاسی دیگر دنیا نیز گاه افراد در مدت های طولانی واجد آن کرسی ها هستند و اتفاقا مورد اجماع و فراتر از دسته بندی های رایج تعریف می شوند.

شاید خود شیخ ریز نقش متولد لادان اصفهان نیز تصور نمی کرد در جمهوری اسلامی واجد چنان نقشی شود که با کمتر منصب دیگری قابل مقایسه است و در 87 سالگی نیز همان اشتیاق دورانی را نشان دهد که پنجاه و چند ساله بود و تنها از تعداد حضور خود در نماز جمعه تهران بکاهد و به جای هر ماه یک نوبت، به دو ماه یک بار کاهش دهد.

نیاز به توضیح نیست که شمار منتقدان احمد جنتی کم نیست و پس از ماجرای عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری به عرصه های مختلف درون نظام نیز تسری یافت.


از سال 71 که روزنامه سلام در اعتراض به رد صلاحیت نیروهای چپ سنتی مذهبی در صفحه اول به طعنه تیتر زد:« خسته نباشید، آقای جنتی» تا همین پارسال که مدیر آن روزنامه- سید محمدموسوی خویینی- باز به طعنه گفت کاندیداهای ما زیر تیغ تیز آقای جنتی هستند( اشاره به نظارت استصوابی) در هر انتخابات و گاه بر سر مصوبات تایید نشده در شورای نگهبان یا به خاطر سخنی در نماز جمعه تهران نام او همواره مطرح بوده است اما در مقابل به منتقدان و مخالفان خود انگیزه داده است که هم چنان که او در کهن سالی آنی سیاست را واننهاده و اعلام خستگی و بازنشستگی نمی کند دیگران که در سن فرزندان و نوادگان اویند نیز ناامید نشوند و آیت الله را نه به خاطر گرایش فکری و سیاسی که در استمرار الگو قرار دهند. چند چهره سیاسی منتقد او گفته اند از او  -والبته تنها در این زمینه -الهام گرفته اند.

پی دی اف مقاله "پادشاه اردن از نگاهی دیگر" به همراه منابع آماده شد. جهت دانلود از لینک های زیر استفاده کنید


پی دی اف مقاله "پادشاه اردن از نگاهی دیگر" به همراه منابع  آماده شد.

جهت دانلود از لینک های زیر استفاده کنید


لینک 1: مقاله اصلی   لینک کمکی

لینک 2: مقاله اصلی       منابع


از گروه اینترنتی مشکان  برای ساخت پی دی اف مقالات نهایت تشکر به عمل میآید.



علائم ظهور

+ اندر حکایت شعیب بن صالح (ویرایش شده)
+ مصداق شناسی و درک روایات و فرق آن با مصداق سازی
+ اندر حکایت شعیب بن صالح
+ نقدی بر: «اثبات شعیب بن صالح بودن احمدی نژاد»-2
+ نقدی بر: «اثبات شعیب بن صالح بودن احمدی نژاد»-1
+ خاورمیانه آتش زیرخاکستر
+ ندای آسمانی (3)
+ ندای آسمانی (2)
+ ندای آسمانی (1)
+ نفس زکیه: یک نفر یا دو نفر؟
+ قطعات پازل - شماره 3 . . . مصر - قسمت اول
+ خاورمیانه آبستن تحولات بزرگ
+ قطعات پازل -عربستان - قسمت سوم
+ قطعات پازل -عربستان - قسمت دوم
+ قطعات پازل -عربستان - قسمت اول
+ بررسی روایی توقف خورشید و طلوع از مغرب و طولانی شدن روز و ماه و سال
+ بررسی یکی از علایم ظهور : ستاره طارق
+ ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی ماه رجب: از علایم سال ظهور
+ بررسی یکی از علائم نزدیکی ظهور: خشکسالی و قحطی
+ بررسی یکی از علائم ظهور: خسفی در مغرب زمین
+ بررسی یکی از علائم ظهور: آتشی از مشرق 3
+ بررسی یکی از علائم ظهور: آتشی از مشرق 2
+ بررسی یکی از علائم ظهور : آتشی از مشرق یا یکی از پنج صیحه 1
+ بررسی یکی از علائم حتمی ظهور : خسف بیداء و زلزله شام
+ خاورمیانه در آستانه تحولات بزرگ!
+ آیا اکنون زمان وعده داده شده برای شیوع بیماری های کشنده متصل به ظهور است؟
+ کف دست روشنی که در فضا ظاهر می شود
+ مرگ ملک عبدالله پادشاه ظالم حجاز در آستانه ظهور بشارت ظهور منجی (امام زمان عج)
+ باقی ماندن 5 نشانه از 1200 نشانه‌ آخرالزمان
+ بررسی علایم نزدیکی ظهور:بیماری ها و مرگ های ناگهانی
+ فاجعه کاظمین از نشانه های آخرالزمان بود

شناخت

+ چرا کورش، ذوالقرنین نیست؟
+ نقد مطلب مطرح شده در کتاب تاریخ پس از ظهور پیرامون 313 نفر یاوران خاص امام مهدی (ع)
+ نفس زکیه: یک نفر یا دو نفر؟
+ بشارت قرآن کریم بر نابودی اسرائیل (بررسی شبهات تفسیر آقای فتلاوی)
+ بشارت قرآن کریم بر نابودی اسرائیل (قسمت دوم)
+ بشارت قرآن کریم بر نابودی اسرائیل (قسمت اول)
+ نحوه پیروزی و غلبه جهانی امام مهدی(عج)-2
+ نحوه پیروزی و غلبه جهانی امام مهدی(عج)-1
+ تحلیلی عجیب از حجت الاسلام طائب از ماجرای یمن و شعیان یمن + پاسخ
+ نقشه ظهور امام زمان (عج)
+ دجال دروغین و دجال حقیقی (به انضمام عکسهای مرتبط)
+ پرچمدار خراسانی کیست؟‌
+ پیشگویی های منجم یهودی و سطیح کاهن
+ ردیه‌ای بر لعن و نفرین حسین بن منصور حلاج
+ شیعه واقعى
+ توقیع (نامه) مبارک حضرت صاحب‏الامر(ع)
+ زیارت اربعین
+ پاسخ به چند انتقاد
+ شهادت امام حسین(ع) در تورات
+ رجعت امام حسین(ع) در قرآن کریم
+ امام مهدى (ع) از تبار امام حسین(ع)
+ مهدی در قرآن (4)
+ مهدی در قرآن (3)
+ مهدی در قرآن (2)
+ مهدی در قرآن (1)
+ شبهه ی افسانه بودن اندیشه ظهور مهدی(عج) (4)
+ شبهه ی افسانه بودن اندیشه ظهور مهدی(عج) (3)
+ شبهه ی افسانه بودن اندیشه ظهور مهدی(عج) (2)
+ شبهه ی افسانه بودن اندیشه ظهور مهدی(عج) (1)
+ انتظار فرج
+ احترام به منتسبین به امام زمان (علیه السلام)
+ ‌اظهار حزن و شرکت در جلسات آن حضرت
+ هدیه برای امام زمان(علیه السلام)
+ آمادگی های تکنولوژی و ارتباطی
+ آمادگی های اجتماعی
+ باری اگر نوش نمی دهی نیش مزن
+ آمادگی فکری وفرهنگی
+ آمادگی برای ظهور امام زمان(علیه السلام)
+ امام حسین(ع): مهدی ما مظلوم است
+ توجه و تعظیم اماکن منتسب به امام زمان (ع)
+ ذکر نام امام زمان(ع) به طور صریح
+ ترک تسمیه
+ رعایت حقوق برادران دینی
+ پاسخ به یک پرسش
+ ایجاد زمینه برای آمدن امام زمان (ع)
+ اطاعت و پیروی از نایب امام زمان (ع)
+ ‌‌خودسازی
+ ارجاع مردم به امام زمان (ع)
+ شرک و کفر نبودن توسل به ائمه‌ی اطهار(ع)
+ توسل به امام زمان(ع)
+ زیارت امام زمان(ع)
+ دعا برای سلامت امام زمان(ع)
+ دعا برای شناخت امام زمان(ع)
+ یاد امام زمان(ع)
+ احساس حضور در محضر امام عصر(عج) موجب درک حقیقی فضیلت ماه رمضان
+ منتظران حقیقی امام عصر (عج)
+ توقیع امام زمان(عج) در لعن و بیزاری از حسین بن منصور حلاج
+ حسین بن منصور حلاج (مدعی دروغین وکالت و نیابت امام زمان عج)
+ دلیل ناله بلبل
+ دانستنی هایی درباره ی حضرت مهدی(ع) (۲)
+ دانستنی هایی درباره ی حضرت مهدی(ع) (1)
+ وظایف منتظران
+ فوتوریسم
+ مردم در خیابان‌ها
+ منبع فراموش شده اطلاعات

موعود در ادیان


تشرفات


چند رسانه ای


آخرالزمان در ادیان


سینما و رسانه


پیوند های سایت


بشارت ها

+ خبرش نزدیک است
+ ماجرای دو مژده و پیام ‌امام‌ زمان(عج) در جریان ‌انقلاب
+ بشارت قرآن کریم بر نابودی اسرائیل (بررسی شبهات تفسیر آقای فتلاوی)
+ بشارت قرآن کریم بر نابودی اسرائیل (قسمت دوم)
+ بشارت قرآن کریم بر نابودی اسرائیل (قسمت اول)
+ امت در دامان امام زمان(عج)
+ بشارتهای بزرگ امام خامنه ای در 14 خرداد ۸۹
+ کرامات و بشارت های امام خمینی
+ پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی جنایت رژیم صهیونیستی و بشارت ظهور (مهم)88
+ متن سخنرانی جذاب استاد پناهیان 22 بهمن 88
+ سخنرانی جدید و شنیدنی حجت الاسلام پناهیان در مورد نزدیکی ظهور (22 بهمن 1388)
+ سخنرانی مهم استاد پناهیان در مورد علائم نزدیکی ظهور(+فایل صوتی)
+ توصیه های مهم از طرف شیخ علی کورانی به منتظرین ظهور
+آیا زمان نابودی خائنان امت اسلام فرا رسیده است؟!
+ خاورمیانه در آستانه تحولات بزرگ!
+ امام خامنه ای در سخنانی مهم و امیدبخش: قدس شریف به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت
+ بشارات جدید دکتر محمود احمدی نژاد در خصوص نزدیک بودن ظهور
+ قطعاً این انقلاب به ظهور ختم خواهد شد
+ فتح الفتوح 22 بهمن 88 سرآغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی ع
+ دو بشارت از امام خامنه ای در طول یک ماه گذشته در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی
+ مردی از قم: توضیح پیرامون استفتاء یکی از خوانندگان
+ مردی از قم (روح الله الموسوی الخمینی ره)
+ بشارتی از آیت الله بهجت ره : مراقب اوضاع یمن باشید! (فایل صوتی)
+ بشارت دوباره شکست و نابودی اسرائیل از زبان مقام معظم رهبری
+ آخرین خاندان پادشاهی حجاز در آخرالزمان
+ بررسی اثر خبر نزدیکی ظهور بر پیروزی های معجزه آسای حزب الله لبنان
+ سخنرانی امید بخش و شادی آفرین سید حسن نصرالله در رابطه با نزدیکی ظهور! (کلیپ)
+ مرگ ملک عبدالله پادشاه ظالم حجاز در آستانه ظهور بشارت ظهور منجی (امام زمان عج)

ایران عصر ظهور

+ نقدی بر: «اثبات شعیب بن صالح بودن احمدی نژاد»-2
+ نقدی بر: «اثبات شعیب بن صالح بودن احمدی نژاد»-1
+ راز ماندگاری ایران، ماموریت ایران است
+ هراس استکبار جهانی از پیشرفت روزافزون جبهه حق و رواج اندیشه مهدویت
+ تادعاهای عجیب یکی از محققین در خصوص سیدخراسانی و شعیب بن صالح
+ تعویض انگشتر توسط مقام معظم رهبری (آیا فتنه ای دیگر در راه است؟)
+ سید خراسانی نشانه ای بزرگ از نزدیک بودن ظهور
+ قطعاً این انقلاب به ظهور ختم خواهد شد
+ فتح الفتوح 22 بهمن 88 سرآغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی ع
+ مردی از قم: توضیح پیرامون استفتاء یکی از خوانندگان
+ مردی از قم (روح الله الموسوی الخمینی ره)
+ تحلیل وقایع اخیر؛ روایات ایران عصر ظهور: قوم نشان شده
+ بشارتی از رییس جمهور محبوب احمدی نژاد؛ زمینه سازی برای آخرین برنامه حکومت جهانی
+ اغتشاشات عاشورا 88؛ نقطه اکمال قیام عمومی ایرانیان نزدیک به ظهور
+ انقلاب قم؛ در قم چه می گذرد؟!
+ مبارزه سخت احمدی نژاد با شاه سلطان حسین یا عضوی از فراماسونها(دجال آخرالزمان)؟!
+ هراس گمراه کنندگان آخرالزمان، از مطرح شدن نام مقدس امام زمان (عج) توسط رییس جمهور
+ رییس جمهور: آمریکا می‌خواهد جلوی ظهور امام زمان (عج) را بگیرد!
+ فتنه های آخرالزمان در پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره حج 1430
+ پرچمدار خراسانی کیست؟‌
+ چه چیزی احمدی‌نژاد را بر می‌انگیزد؟

حجاز عصر ظهور


خروج یمانی


خروج سفیانی

+ داستان تخیلی یک اردنی سنی درباره عصر ظهور و شخصیت های ظهور
+ آخرین فتنه
+ پی دی اف مقاله "پادشاه اردن از نگاهی دیگر"
+ حرکت نامناسب برخی از وبسایت های خبری در قبال یک مقاله
+ آیا اردن وارد رویارویی نظامی با اسرائیل خواهد شد؟
+ رمز گشایی از تحرکات اخیر ملک عبدالله دوم شاه اردن
+ پادشاه اردن از زاویه ای دیگر- بخش سوم
+ پادشاه اردن از زاویه ای دیگر- بخش دوم
+ پادشاه اردن از زاویه ای دیگر- بخش اول
+ هشدار به مقاومت منطقه: احتمال بروز فتنه ای بزرگ
+ 2 فتنه بزرگ زمینه سازی خروج سفیانی
+ 1 فتنه بزرگ زمینه سازی خروج سفیانی
+ آیا پادشاه اردن همان سفیانی است؟ 3
+آیا پادشاه اردن همان سفیانی است؟ 2
+ آیا پادشاه اردن همان سفیانی است؟ 1
+ بررسی یکی از علائم حتمی ظهور : خسف بیداء و زلزله شام
+ سفیانی؛ جنبشی شیطانی برای نابودی تشیع
+ افشای چهره سفیانی ضربه مهلک بر استکبار
+ وادی یابس؛ محل خروج سفیانی
+ تحرکات داییان "سفیانی" در آخرالزمان
+ نمایی کلی از اولین نشانه سال ظهور: خروج سفیانی‌

خروج دجال

+ اسلام و غرب (اندر حکایت قران سوزی) !
+ نمادهای شیطانی در مقبره شیخ حیدر مشکین شهر!
+ اینها ماسونی نیستند،آنها هم ماسون نیستند!
+ هشدار آیت الله مصباح یزدی
+ فضانورد فراماسون
+ آیا «سپتامبر» برای قدرت‌های شیطان‌پرست یک ماه مقدس است؟
+ دانلود کتاب: جهان در سیطره دجال
+ جهان در سیطره ی دجال (فراماسونری)؛ ایران، جزیره ی امید-بخش 5
+ جهان در سیطره ی دجال (فراماسونری)؛ ایران، جزیره ی امید-بخش 4
+ جهان در سیطره ی دجال (فراماسونری)؛ ایران، جزیره ی امید-بخش 3
+ جهان در سیطره ی دجال (فراماسونری)؛ ایران، جزیره ی امید-بخش 2
+ جهان در سیطره ی دجال (فراماسونری)؛ ایران، جزیره ی امید-بخش 1
+ آیا سرنوشت کره زمین در دستان قدرت های پنهان است؟
+ فراماسونری:آرزوی مرگ بشریت
+ استلام البیت حرام، ابراج البیت حلال (شا‌خ‌های شیطان در اطراف کعبه)
+ نشانه های ماسونی جام جهانی 2010
+ هراس استکبار جهانی از پیشرفت روزافزون جبهه حق و رواج اندیشه مهدویت
+ خاورمیانه آبستن تحولات بزرگ
+ ستاره ی 9 پر بهاییت و کابالا!
+ نماد فراماسونری در اطراف حرم امام
+ سرزمین انجیل و نبرد حرّان
+ هشدار به مقاومت منطقه: احتمال بروز فتنه ای بزرگ
+ حذف نام خدا از دلار و تخریب مسجد الاقصی؛ دو روی یک سکه!
+ کنیسه خرابه و مسلمانان صهیونیست
+ دروغ های « حسن الشارنی » منجم و پیشگوی معروف تونسی
+ پرونده ای برای مسجد الاقصی: مسجد الاقصی را دریابید
+ پایان افسانه ی سبورجیان!!!
+ حضور نمادهای کابالیستی در نقاشی های عبدالناصر فتی سلمان (مسلمان فرانسوی)
+ کلکسیونی از نمادهای ماسونی در نگارخانه رضوان مشهد
+ پاسخی به ادعاهای سایت یاهو درباره نمادهای فراماسونری
+ فرافکنی جنبش سبز ماسونی در فراماسون دانستن دکتر محمود احمدی ن‍ژاد (مطلب تکمیلی)!
+ یاوه گویی های اکبر گنجی و اتاق فکر جنبش سبز ماسونی در انکار مهدویت: اهداف مسلمانان صهیونیست!
+ فرافکنی جنبش سبز ماسونی در فراماسون دانستن دکتر محمود احمدی ن‍ژاد
+ جنبش سبز ماسونی از زاویه ای دیگر
+ حیله کثیف جنایتکاران جنبش سبز ماسونی در دستکاری طرح تبلیغاتی ماه محرم
+ جنبش سبز ماسونی
+ ضمیمه: فراماسونری: دجال آخرالزمان
+ فراماسونری:دجال آخرالزمان10
+ فراماسونری:دجال آخرالزمان9
+فراماسونری:دجال آخرالزمان8 - 2
+فراماسونری:دجال آخرالزمان8 - 1
+فراماسونری:دجال آخرالزمان7 - 2
+فراماسونری:دجال آخرالزمان7 - 1
+فراماسونری:دجال آخرالزمان6
+فراماسونری:دجال آخرالزمان5 - 2
+فراماسونری:دجال آخرالزمان5 - 1
+فراماسونری:دجال آخرالزمان4
+فراماسونری:دجال آخرالزمان3
+فراماسونری:دجال آخرالزمان2
+فراماسونری:دجال آخرالزمان1
+فراماسونری: دجال آخرالزمان
+ دجال دروغین و دجال حقیقی (به انضمام عکسهای مرتبط)
+ مکانی به نام مَجِدّو

سرعت اینترنت خود را تست کنید


یک کاربر حرفه ای که دائما با اینترنت و شبکه و ارتباطات سروکار دارد باید بداند ورودی و خروجی در سیستم رایانه ای به چه شکل است. نرخ رد و بدل شدن اطلاعات چه میزان است ؟ آیا آن چیزی که باید باشد هست یا خیر؟ Cisco Speed Meter Pro یک نرم افزار ساده اما کارآمد برای نمایش اطلاعاتی کامل پیرامون ارتباطات و شبکه است. مدیریت کامل شبکه ، Performance قطعات و ابزارهای شبکه و موارد دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار جای گرفته اند. پس از نصب نرم افزار به سبب واسط گرافیکی ساده اما جذاب آن هر کاربری می تواند به راحتی از نرم افزار بهره بگیرد ؛ تنها چند دقیقه لازم است تا نرم افزار سیستم ، واسط ارتباط با اینترنت و خود ارتباط اینترنت مورد اسکن قرار گیرد تا سرعت ارتباطات یکی یکی مشخص شود.

تاریخچه ای هم برای نرم افزار در نظر گرفته شده تا نرخ تغییرات در سرعت ارتباط با اینترنت در آن ذخیره شود ؛ دائما این سرعت ارتباط در حال تغییر است و بسته به ورودی به متغییر می باشد. در Cisco Speed Meter Pro هم سرعت ورودی و هم سرعت خروجی به صورت یک دیاگرام لحظه ای به نمایش در خواهد آمد ؛ یعنی سرعت دانلود و سرعت آپلود کانکشن اینترنتی به صورت کاملا دقیق قابل مشاهده خواهد بود.

برای دانلود کلیک کنید