اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

ساعتی کار کردن زنان جهاد فحشا درسوریه

ساعتی کار کردن زنان جهاد فحشا درسوریه


 به گزارش بی باک نیوز ،چندی است که زنان جهاد نکاح که برای شهوت رانی تروریست های سوریه به این کشور رفته اند هرزگی را به نقطه اوج رسانده اند تا جایی که برای تروریست های تکفیری به عاملی به منظور فعالیت جنسی تبدیل شده اند.

بر اساس یک گزارش گروه حقوق بشری فعال در سوریه، این زنان روزانه بدون هیچ مراسم و یا عقد و نکاح و یا هیچ چیز دیگری به فاحشگی و هرزگی برای تخلیه شهوات تروریست ها کار می کنند ، به طوری که بنا بر برخی اقوال، این زنان در طول روز همبستر بیش از ده مرد تروریست می شوند.

این گزارش می افزاید: ارتش سوریه در چندین مقر کشف شده از تروریست های سوریه تصاویری از تابلوهایی را منتشر کرده که پرده از این جنایات و هرزگی های تروریست های سوریه بر می دارد.

در این تصاویر مشخص است که یک زن در طول روز و در ساعت های مختلف همبستر چندین تروریست سوری شده است.
 


این زنان فاحشه که اکثراً از روی ناچاری و یا به دلیل از بی آبرویی، روی برگشتن به کشورهایشان را ندارند فریب مفتی های افراطی و دروغ گو سلفی و وهابی را خورده اند که بر اساس گزارش های منتشر شده بیشترشان از این وضع هرزگی خسته شده اند اما راه برگشتی ندارند.

لازم به ذکر است هرکدام از این زنان که خواسته اند از دست تروریست ها فرار کنند به طرز وحشیانه ای کشته شده و یا سرنوشت نامعلومی پیدا کرده اند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد