اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

آلبانی وهابی:منکر خروج مهدی علیه السلام،مانند منکر اولوهیت خداوند است

آلبانی وهابی:منکر خروج مهدی علیه السلام،مانند منکر اولوهیت خداوند است


 

آقای آلبانی-که وهابیون از او به بخاری دوران یاد می کنند-در کتاب سلسله الاحادیث الصحیحه درباره کسی که عقیده به خروج مهدی علیه السلام را نداشته و منکر شود، می گوید:
و ما مثل هؤلاء إلا کمثل من ینکر عقیدة نزول عیسى علیه السلام فی آخر الزمان التی تواتر ذکرها فی الأحادیث الصحیحة ،... ، و أکاد أقطع أن کل من أنکر عقیدة المهدی ینکرها أیضا ، و بعضهم یظهر ذلک من فلتات لسانه ، و إن کان لا یبین . و ما مثل هؤلاء المنکرین جمیعا عندی إلا کما لو أنکر رجل ألوهیة الله عز وجل بدعوى أنه ادعاها بعض الفراعنة ! " فهل من مدکر"
مثل این ها همانند کسانی است که عقیده نزول عیسی علیه السلام در آخر الزمان را - که احادیث صحیح در مورد آن به تواتر رسیده است - منکر می شوند .... و مطمئناً و قطعا می گویم که هر کس عقیده مهدی (علیه السلام) را منکر شود ، آن را نیز منکر می گردد و برخی از آنها نیز این عقیده را بر ناخواسته (بر اثر لغزش) بیان کرده اند و مَثَل تمامی این گروه منکر -خروج مهدی علیه السلام-در نزد من همانند کسی است که اولوهیت خداوند متعال را انکار نماید همانند ادعای برخی از فراعنه. پس آیا پند گیرنده ای هست؟
سلسله الاحادیث الصحیحه آلبانی ج4 ص 43 مکتبه المعارف

جالب است،با اینکه آلبانی وهابی،چنین می گوید،اما شبکه های وهابی گاها منکر مهدویت می شوند
مثلا آقای خدمتی،کارشناس شبکه کلمه می گوید:احادیث خروج مهدی علیه السلام،به درجه ی صحت نمی رسد!
آقای خدمتی،شما که متخصص آمپول معده هستید و احادیث متواتر ضعیف دارید، بهتر می فهمید یا آلبانی؟
-آقای هاشمی هم همین طور.بارها از ایشان شنیده اییم که در شبکه وهابی کلمه می گوید:آن مهدی که در آخر الزمان می آید یعنی هدایت شده،و کسی که هدایت می کند،و هرکسی می تواند باشد،مثلا همین شبکه کلمه!! می تواند همان مهدی باشد!
نکته دیگر اینکه:آلبانی می گوید:انکار مهدویت،انکار خداست.خب شمایی که می گویید:خدا در قرآن همه چیز را گفته،به ما نشان دهید یک آیه که گفته باشد:منکر خروج مهدی،کافر است! اگر هست،نشان دهید،و اگر نیست،چرا آلبانی امام شما،منکر مهدی ع را منکر خدا می داند؟مگر قرار نیست که همه چیز در قرآن آمده باشد؟بسم الله نشان دهید.
سوالی هم از وهابیون داشتیم:چگونه هست که شما اعتقاد به مهدویت را به خاطر اینکه از طریق سنت یا همان احادیث متواتر،به دست شما رسیده قبول کرده ایید و منکر آن را،منکر خدا می دانید،با اینکه یک آیه هم از قرآن ندارید که گفته باشد،مهدی ع در آخرالزمان،خروج می کند،،اما وقتی شیعه احادیث مواتر امامت علی علیه السلام بعد از پیامبرص را نشان می دهد،سریع از آنها آیه قرآن می خواهید که گفته باشد،علی ع امام بعد از پیامبرص است؟
والحمد لله رب العالمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد