اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

روش جدید پیدا کردن گوشی‌های گم شده اندروید


روش جدید پیدا کردن گوشی‌های گم شده اندروید


 اگر گوشی اندرویدتان را گم کردید، به دنبال راه‌های پیچیده نباشید، ساده‌ترین کار استفاده از ویژگی «Android Device Manager» است. از طریق اینترنت یا یک گوشی اندروید دیگر خود می‌توانید گوشیتان را قفل کرده، زنگ آن را به صدا درآورید و یا تمام اطلاعات آن را پاک کنید. اما اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید یا گوشی اندروید دیگری نداشتید، چاره چیست؟

حالا بعد از آنکه متوجه شدید گوشی اندرویدتان را جایی گم کرده‌اید، به جای آشفته شدن و عجله برای رسیدن به اینترنت، می‌توانید از گوشی اندروید دیگران برای پیدا کردن گوشی خود استفاده کنید. نکته کلیدی اینجا است که برای استفاده از این روش، اگر سیستم تایید دو مرحله‌ای را در جیمیل فعال کرده باشید (نکرده‌اید؟! منتظر چه هستید؟!) باید از کدهایی استفاده کنید که از قبل یادداشت کرده و با خود همراه دارید. در نتیجه از همین حالا هم سیستم تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید وهم چند کد ورودی را تولید کرده و با خود داشته باشید.

وقتی کد‌ها را داشته باشید، از این طریق می‌توانید گوشی خود را پیدا کنید:

۱. اپلیکیشن «Android Device Manager» را اجرا کنید (اگر نصب نیست آن را نصب کنید) و در بالا روی منوی «username» کلیک کنید و گزینه «Guest» را انتخاب کنید.

۲. وارد جیمیل خود شوید و اگر به کد نیاز دارید از کدهای خود استفاده کنید.

۳. دستگاه خود را انتخاب کنید و حرکت مورد نظرتان را اعمال کرده تا مکان آن را پیدا کنید. در ‌‌نهایت در بالای صفحه روی «Sign Out» بزنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد