اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

معنی پیام‌های اندروید هنگام نصب نرم افزار


این پیام‌ اندروید را جدی بگیرید
پیام‌هایی که در ابتدای نصب برنامه‌های مختلف نمایش داده می‌شوند، از شما اجازه کارهای مختلفی را می‌خواهند و باید دقت کنید که تصمیم درستی را در قبال این سوالات بگیرید.
به گزارش گروه اجتماعی مشرق، همه کسانی که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند هر از چندگاهی نرم‌افزارهایی را بروی دستگاه خود نصب می‌کنند.

این نرم‌افزارها هنگام نصب از شما سوالاتی را مبنی بر اجازه دسترسی به قسمت‌های مختلف دستگاه شما می‌پرسد که می‌توان گفت اکثراً به این سوالات توجهی نمی‌کنیم و بدون اطلاع از ادامه ماجرا فقط به سرعت گزینه تایید را انتخاب می‌کنیم.

در این هفته قصد داریم به پیام‌هایی بپردازیم که هنگام نصب برنامه‌های مختلف روی گوشی‌هایی آندروید ظاهر می‌شوند که ممکن است شما به راحتی از کنار آ‌ن‌ها عبور کنید.

در واقع این پیام‌ها که در ابتدای نصب برنامه‌های مختلف نمایش داده می‌شوند، از شما اجازه کارهای مختلفی را می‌خواهند و باید دقت کنید که تصمیم درستی را در قبال این سوالات بگیرید.

پیام‌های اندروید هنگام نصب نرم افزاراما در برخورد با این پیام‌ها چه کاری باید انجام داد؟

System tools — automatically start at boot
اگر به این پیام جواب مثبت دهید برنامه مورد نظر در زمان روشن شدن دستگاه به طور خودکار اجرا می‌شود و معمولا برای برنامه‌های بسیار ضروری همچون شماره‌گیرها این‌چنین اجازه‌ای ضروری است اما باید دقت کنید که به برنامه‌های غیر ضروری این اجازه را ندهید چون با اجرای این برنامه‌ها به طور خودکار، توان پردازشگر، حافظه اصلی و باتری گوشی گرفته می‌شود و یا حتی ممکن است برنامه‌هایی که نیاز به اتصال اینترنت دارند اجرا شوند و برای شما هزینه ناخواسته‌ای را به دنبال داشته باشند.

پیام‌های اندروید هنگام نصب نرم افزار

Services that cost you money — make phone calls این پیام از شما اجازه شماره‌گیری و برقراری تماس را برای برنامه می‌خواهد. برنامه‌هایی همچون شماره گیرها، Google Voice ، دفترچه تلفن ها و ... به این اجازه نیاز دارند. دقت کنید که این مورد برای شما هزینه دربر خواهد داشت پس بهتر است به این پیام و برنامه موردنظر دقت کنید.

پیام‌های اندروید هنگام نصب نرم افزار
Services that cost you money — send SMS or MMS این پیام نیز اجازه ارسال پیامک یا پیام چندرسانه ای را از شما می‌خواهد. برنامه هایی که این پیام را قبل از نصب نمایش می‌دهند عبارتند از برنامه های مدیریت و ارسال پیام کوتاه، ویرایش و ارسال تصاویر ، برنامه های بانکی و برنامه های به اشتراک گذاری تصاویر و برنامه‌هایی که خاصیت اجتماعی دارند.

پیام‌های اندروید هنگام نصب نرم افزار

Phone calls — read phone state and identity
برنامه هایی که این اجازه را طلب می کنند، هنگامی که گوشی شما قصد زنگ خوردن دارد صدای گوشی را به برنامه تلفن اختصاص می‌دهند یا در حین بازی کردن بازی را متوقف می‌کنند اما شما به برنامه این اجازه را نیز می دهید که مشخصات IMEI گوشی شما را خوانده و به سرور دلخواه انتقال دهد.

بعضی برنامه ها نیز برای آمارگرفتن از مخاطبان خود از این برنامه استفاده می کنند که به نظر بی خطر می آید اما غیر قانونی می باشد پس مراقب این پیام باشید چون ممکن است از این طریق از اطلاعات شما سوء استفاده کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان
مطالب مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد