اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

عکسی از جدول داعش برای جهاد نکاح


دو دختر 16 ساله انگلیسی با سفر به سوریه به گروه تروریستی داعش ملحق شدند.

دختران دوقلوی انگلیسی هم راهی جهاد نکاح شدند !

 

به نقل از العربیه انگلیسی، دو خواهر دوقلوی انگلیسی به تازگی با سفر به سوریه به تکفیری ها پیوستند.


این دو خواهر که شانزده ساله هستند از طریق ترکیه وارد سوریه شدند تا بدین ترتیب به گروه تروریستی داعش بپیوندند. این دو خواهر که از اهالی منچستر هستند با پرواز خود را به استانبول رسانده و از آنجا عازم سوریه شدند.

به گفته سخنگوی پلیس منچستر، هنوز مشخص نیست که این دو دختر نوجوان چگونه هزینه سفر خود را فراهم کرده اند.

به گفته سخنگوی پلیس، احتمالا داعش از طریق اینترنت برای آن ها پول ارسال کرده است.


بنا بر این گزارش، به احتمال فراوان این دو دختر قرار است که به همسری تروریست های داعش درآیند تا بدین ترتیب جهاد خود را انجام داده باشند!


فرمانده پلیس شهر منچستر ضمن هشدار به مردم در مورد دخترانشان اعلام کرد که مراقب باشند آن ها توسط تروریست ها شستشوی مغزی داده نشوند.



  •  
    جهاد نکاح تا داعش ویژه بانوان
     داعش بانوان ,داعش,گروه های تکفیری ,اخبار حوادث,روزنامه حوادث،حوادث,حوادث روز،حوادث ای

    از جهاد نکاح تا داعش ویژه بانوان



     اخبار رسیده از

    عراق

    حاکی از آن است که گروه های تکفیری، اقدام به جمع آوری زنان مجاهده ی «جهاد نکاح» کرده اند و از آنها گروه جهادی تشکیل داده اند.داعش ویژه بانوان تشکیل شد داعش اعلام کرد: به دنبال شکست های اخیر از شیعیان(روافض)، بر ما واجب شد که از زنان خود استفاده کنیم، زنان با پوشش خود می توانند به قلب شیعیان نفوذ کنند و آنها را به هلاکت برسانند.

    نیروهای امنیتی

    عراق

    گفتند: دلیل تشکیل این گروه تکفیری که توسط زنان اداره می شود، کمبود نیرو بیان شده است، در همین راستا وزارت کشور

    عراق

    طی بیانه ای اعلام کرد که نیروهای تکفیری قصد داشتند بیش از سه هزار نفر وهابی جهت جهاد در

    عراق

    وارد کنند، اما با هوشیاری نیروهای امنیتی اغلب این سه هزار نفر دستگیر و باقی مانده ی آنها به

    قتل

    رسیدند.

دختران موصل هدف گروه داعش برای جهاد نکاح


گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) پرونده های مدارس موصل را برای یافتن دختران مجرد به منظور استفاده از آنان در جهاد نکاح زیر و رو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عین العراق، منابع آگاه در استان نینوا گفتند سازمان تروریستی داعش در اکثر دبیرستان های دخترانه موصل، پرونده های دانش آموزان را برای یافتن دختران مجرد بررسی کرده است تا بتواند از آنان برای عمل جهاد نکاح اعضای خود استفاده کند.

این منابع افزودند: پیش از این داعش، اعلامیه هایی را پخش کرده و از اهالی موصل خواسته بود دخترانی را برای جهاد نکاح به این گروه معرفی کنند.

همچنین اعضای این گروه تروریستی تعدادی از دختران را ناچار به تن دادن به بدعت جهاد نکاح کرده بودند که منجر به خودکشی برخی از آنها شده است.

تأمین پول بیت المال دولت خلافت اسلامی از "جهاد نکاح"!...

تأمین پول بیت المال دولت خلافت اسلامی از "جهاد نکاح"!

گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" از تکفیری ها درخواست کرده که اقدام به تولید مثل کنند تا تعداد نیروهای این گروهک بیش از پیش شود و دولت محکمی به وجود بیاید!
، سران گروه های تکفیری با صدور بیانیه ای اعلام کردند: شنیده می شود، در بین مجاهدان نزاع هایی بابت "جهاد نکاح" صورت گرفته و چند نفر هم کشته شدند. بر همین اساس از این به بعد کسانی که دوست دارند با زنان مجاهد "جهاد نکاح" داشته باشند، باید مبلغ ده دلار بپردازند.

در ادامه این بیانیه آمده: این مبلغ هم به صندونق بیت المال "دولت خلافت اسلامی" پرداخت می شود تا در آنجا ذخیره شود.

لازم به ذکر است،‌ از ابتدای صدور فتوای "جهاد نکاح" تاکنون، زنان مجاهد روزانه به طور میانگین با بیش از 20 تا 30 مرد همبستر می شدند.

شایان ذکر است، گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" از تکفیری ها درخواست کرده که اقدام به تولید مثل کنند تا تعداد نیروهای این گروهک بیش از پیش شود و دولت محکمی به وجود بیاید!
و حرامزاده دشمن علی است
هدف گروه داعش برای جهاد نکاح

گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) پرونده های مدارس موصل را برای یافتن دختران مجرد به منظور استفاده از آنان در جهاد نکاح زیر و رو کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری عین العراق، منابع آگاه در استان نینوا گفتند سازمان تروریستی داعش در اکثر دبیرستان های دخترانه موصل، پرونده های دانش آموزان را برای یافتن دختران مجرد بررسی کرده است تا بتواند از آنان برای عمل جهاد نکاح اعضای خود استفاده کند.

این منابع افزودند: پیش از این داعش، اعلامیه هایی را پخش کرده و از اهالی موصل خواسته بود دخترانی را برای جهاد نکاح به این گروه معرفی کنند.

همچنین اعضای این گروه تروریستی تعدادی از دختران را ناچار به تن دادن به بدعت جهاد نکاح کرده بودند که منجر به خودکشی برخی از آنها شده است.

عکسی از جدول داعش برای جهاد نکاح

خبرگزاری «نون» عراق نوشت: در این زمینه سندی را که در یکی از مخفیگاه‌های داعش به وسیله نیروهای امنیتی عراق پیدا شده است، منتشر کرد.

این سند تصویری نشان می‌دهد که بدعت جهاد نکاح با حساسیت و زمانبندی ویژه ای از سوی عناصر این گروه تروریستی دنبال می‌شود و نام افرادی که قرار است این نوع جهاد تکفیری را انجام دهند، با ساعت دقیق آن ثبت شده است.

این جدول نام‌هایی را از گردان تروریستی موسوم به الفاروق برای نکاح با زنانی که «زنان مجاهد نکاح» نامیده شده اند، در خود جای داده است. با این وجود، تروریست‌های داعش تنها به جهاد نکاح اکتفا نکرده اند.

پیش از این، چهار عنصر گروه تروریستی داعش در دو حادثه جداگانه در تلاش برای هتک حرمت به دو زن موصلی پیش از هر اقدامی‌توسط طرف مقابل به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری الاتجاه عراق، در یکی از محله‌های شهر موصل، دو عنصر گروه تروریستی داعش برای هتک حرمت یک زن اقدام کردند غافل از اینکه زن مورد نظر آنان مسلح بود و زن موصلی بی درنگ با گشودن آتش به روی متجاوزان، آنها را کشت.

Jihad annikah (1) Jihad annikah (2) Jihad annikah (3) Jihad annikah (4) Jihad annikah (5) Jihad annikah (6)

منایع خبری پیشتر از اقدام به هتک حرمت ۱۴ زن موصلی توسط عناصر گروه تروریستی داعش خبر داده بودند. گزارش‌های دیگری نیز از اجبار زنان این شهر به جهاد نکاح با تروریست‌های داعش انتشار یافته بود.

در حادثه ای جداگانه، یکی از مردان عشایر موصل، دو عنصر داعشی را هنگامی‌که قصد داشتند همسرش را بربایند، به ضرب گلوله از پای درآورد.

شبکه العراقیه با اعلام این خبر افزود: این مرد موصلی از دولت برای نجات ناموس شهر از چنگال گروه تروریستی داعش کمک خواسته است.

نیروهای گروه تروریستی داعش که در چند روز اخیر بخش‌هایی از شمال و مرکز خاک عراق را به اشغال خود درآورده اند، با انجام اعمال وحشیانه، تهدید به پیشروی به سوی بغداد کرده بودند اما گزارش‌ها از به دست گرفتن ابتکار عمل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی‌برای مبارزه با داعش حکایت دارد.

انتهای پیام/مشرق نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد