اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

اندکی صبرسحرنزدیک است

کتاب مقاله سخنرانی کتاب درسی نمونه سئوال

راهکارهای برای ترک عمل خود ارضایی

راهکارهای برای ترک عمل خود ارضایی با کمک کل جوانان عزیزم شما هم به جمع ترک کنندگاه بپیوندید

102952 زیانهایی خود ارضایی   خطرات جلق   جوانی با جلق یا همان خود ارضایی

خطرات جلق و راه حل های برای ترک ان

غالباً این سئوال را کرده اند که برای چه جلق زدن زیان دارد و فرق آن با جماع طبیعی چیست و علت زیان جلق زدن چیست؟ به این سئوال جوابهای متعددی می توان داد و من سعی می کنم به اختصار رؤس مطالب را بنویسم. زیان عمده جلق از نظر سلسله اعصاب است، به این صورت که چون فاعل سعی می کندبه طور طبیعی انزال برای خود فراهم آورد، در حقیقت لذت نمی برد بلکه با تحریک خود و فشار بر سلسله اعصاب خویش می خواهد دفع شهوت کند. مغز ناراحت می شود و اعصاب از کار طبیعی خود باز می ماند و این نوع آدمیان همیشه عصبی و زود رنج هستند. جلق زدن حساسیت آلت تناسلی را از بین می برد چه در مرد و چه در زن. تمام کسانی که به این عمل زشت مبتلا بوده اند گفته اند که در زندگی زناشوئی خوشبخت نشده اند. زیرا از جماع درک لذت نکرده اند و بیشتر تمایل داشته اند که باز هم جلق بزنند.

از کسانیکه بر اثر نادانی و جهالت جلق زده اند و روزگاری بدینسان موجبات لذت آنی خود را فراهم اورده اند بپرسید اکنون که سالیانی از آن هنگام گذشته چگونه اند؟ آیا زرد چهره و لاغر و عصبی نیستند؟ آیا از وضع خود راضی هستند؟ شاداب و بشاش و امیدوار به زندگی هستند؟ یا اینکه تاب و تحمل ندارند و از دوام زندگی و برخورد با مشکلات هراسناک هستند. جلق زدن مضرات فراوان و زیان های بیشمار دارد که اینک برای تنبیه بذکر چند بیماری ناشی از جلقمی پردازیم.

لاغری

زیان جلق زدن زودتر از همه در فاعل با لاغری او آشکار می گردد. بمرور که فاعل بکار جلق مشغول می شود، به تدریج گوشت بدنش آب می شود و لاغری و شل شدن گوشتها جای آن را می گیرد. در نتیجه همین لاغری که سیاهی چهره و کبودی عیان می گردد و شما به سهولت می توانید به دقیق شدن در چهره او ادراک کنید که جلق می زند. در زنانی که جلق می زنند رانها شل و بی رونق می شود وجز اسکلتی باقی نمی ماند. لاغری روز به روز افزایش می یابد تا جایی که از فاعل جز پوست و استخوان چیزی باقی نمی ماند و هیچ دارویی نمی تواند جبران این ضعف عمومی را بکند.

سستی اعصاب

ضعف عصبها، ناراحتی عمومی، عدم تحمل، از خصائص کسانی است که جلق می زنند.این طبقه هرگز قادر نیستند در برابر حوادث تحمل کنند و اراده خود را بدست آورند و بر اوضاع حاکم شوند. زبون و زود رنج و عصبی هستند. چون کار دستگاههای عصبی را با فشار بر آنها نا منظم کرده اند، این دستگاهها نمی توانند به خوبی کارهای خود را انجام دهند. روشن است سستی اعصاب چه ناملایماتی را ایجاد خواهد کرد. از مکانهای شلوغ بیزارند، چون مغز آنها نمی تواند شلوغی زیاد را تحمل نماید.لرزش بدن

خمیدگی پشت

تردیدی نیست کسانی که جلق زده اند، دچار لرزش شده اند. لرزش قسمتی از بدن و یا نمانی آن برای معتادین بجلق حتمی است. دستها میلرزد و قرار ندارد. منتهی این لرزش در همه و همه جای بدن یکسان نیست. دستها زودتر از جاهای دیگر بدن به این نقص بر می خورد. به طور مثال یک لیوان آب به دست کسانیکه که معتاد به جلق هستند بدهید و از سایه آن بر روی دیوار در آفتاب ببینید که چقدر دست آنها لرزش دارد. عاقبت این لرزش عمومی برای کسانی که دست از عمل شیطانی خود بر ندارند چنین است که: به فلج قسمتی از بدن و یا فلج عمومی بدن مبتلی خواهند شد و در ازاء این خوشیهای نادوام چاره ندارند جز اینکه خود را به گروگان بگذارند.

ستون فقرات پشت معتادین به جلق خمیده می شود. اینها در ابتدای جوانی مانند پیران خمیده و گوژ پشت خواهند شد. هنگام راه رفتن سر را بیش از معمول به جلو خم می کنند و قامت کمانی آنها نظر دیگران به به خود جلب می کند. اثر بار جلق در دوران جوانی همین خم شدن قامت است و علت آن باین مناسبت است که غالب جوانانی که جلق می زنند برای درک لذت در خود فرو می روند و بر اعصاب خود فشار می آورند و در نتیجه کثرت کار ستون فقراتشان کج می شود. استخوانهای تو خالی آنها باید در سنین جوانی برشد و نمو خود دوام دهد . جلق مانع آن است و راه این گوژ پشتی را هموار می سازد.

نابینائی

وقتی اعصاب و جسم بطور کلی ناراحت شد و و ظیفه خود را انجام نداد مسلم است که نقطه ای از بدن از سایر نقاط صدمه می بیند و تجربه نشان داده است که اثر برجسته جلق زدن، گریبان چشم را می گیرد و قوت و نور را از آن سلب می نماید، طوری که طوری که بینائی انها دچار ضعف شدید می شود تا حدی که ناچار می گردند عینک استفاده کنند. غالب معتادین به جلق تاب و تحمل نور شدید را ندارند و چشم انها مانند سایرین قدرت تسلط بر نور را ندارد.

ریزش مو

گر چه ممکن است گفته شود ریزش مو اهمیت چندانی ندارد که در زمره بیماریهای جلق نام برده شود، ولی با اینهمه در نظر بگیرید یکی از علل زیبائی در مرد و خاصه در زن موهای بلند و زیباست. در صورتی که جلق قاتل موهای شماست.

عقیمیت

مداومت در کار جلق و اصرار در اطفای غیر طبیعی شهوت یک نقص بزرگ بمرد و زن می بخشد و آن عقیمیت است. فراوانند مردانی که جلق زده اند و از داشتن نعمت فرزند محروم مانده اند. زیرا خایه های آنها که محل ساختن منی است، بر اثر کثرت جلق از عمل طبیعی خود منحرف شده و دیگر نتوانسته اسپرم بسازد و مرد عقیم مانده است. در مورد برای زنانی که طبق و یا جلق زده اند، باعث افزایش طول دستگاه تناسلی شده و هنگام ازدواج باین علت که منی مرد نتوانسته در محل لازم بریزد، و از مجرای طویل آلت بگریزد و صاحب فرزند نشده اند.

غدد منوی

چون معمولاً کسانی که جلق می زنند، برای پنهان داشتن راز خود ناچارند در نقاط خلوت و دور از انظار بروند و دائماً در هراس هستند، هیچ بعید نیست ضمن کار ناگهان بعلت شنیدن صدای پا از کار خود باز مانند و در همان حال به آنها انزال دست دهد و منی ها بطور کامل دفع شود و در مجرای آلت تناسلی بماند. اینکار در مردان مرض چرک در مجرای آلت را پدید می آوردکه از حیث سوزندگی و ناراحتی شبیه مرض سوزاک است و در زنان جمع شدن این مواد بطور کلی تشکیل غدد منوی را می دهد که شکل رسوب در داخل آلت و در حدود مهبل می ماند و پس از مدتی که زیاد شد باید آنها را با وسایل خاص از بین ببرد و داخل رحم را کوتاژ کند و بتراشد و مواد زائد را دفع نماید. وجود خود این مواد یکی از علل نازائی است که زن را عقیم و نازا می نماید و مانع ابستنی او می شود.

دیوانگی

هیستری و دیوانگی یکی دیگر از عواقب جلق است. مرض هیستری از بدترین امراض و غالباً گریبان زنها را می گیرد. عوارض دیگری هم دارد از قبیل: خفقان قلب که بعید نیست، در صورت ضعف بدن، منجر به مرگ فاعل شود. سرانجام کسانیکه جلق زده اند و نتوانسته اند بر نفس خود مسلط شوند، جز جنون و دیوانگی و ابتلای به هیستری چیزی نیست.

جمع آوری شده از نظرات کسانی که به این عمل دچار و ترک کرده اند. نظرات (راه حل) را حتما بگوید که از این پس استفاده خواهد شد.

به گفتی یکی از نویسندگان عزیز اقای azadzn241 ( راه حل مناسب برای شما )

سلام دوستان عزیز من یکی از نویسنده های این سایت هستم
من میخواستم یه راه حلی نشونتون بدم شما گفتید که ارتباط طبیعی جنسی-من میتونم یه راه حل حلال و کاملا هم درست بگم بهتون-شما حتما میدونین که خود ارضایی در دختر ها هم هستش پس حتما زن هایی هم هستند که به دنبال این کار باشند البته تاکید این که نباید دختر باکره ای باشه “یک زن”
آقا حرف من یک کلام صیغه موقت کاملا حلال و طبیعی
-متن عقد موقت:
اگر خود زن و مرد بخواهند صیغه عقد غیر دائم را بخوانند، بعد از آن که مدّت و مهر را معیّن کردند، زن بگوید: «زَوَّجْتُکَ نَفْسىِ فِى الْمُدَّهِ الْمَعْلُومَهِ عَلَى الْمَهْرِ الْمَعْلُوم» یعنی خودم را به همسر غیر دائمی شما به مدت و مهر معلوم در آوردم،بعد بدون فاصله مرد بگوید: «قَبِلْتُ»، یعنی قبول کردم ، عقد موقت صحیح است .
اگر زن مرد را وکیل بگیرد که از طرف او ایجاب را در عقد بخواند، مرد باید اول وکالتا از طرف زن بگوید: «زَوَّجْتُ مُوَکِّلَتِى (فلانا) لِنَفْسى فِى المُدَّهِ الْمَعْلُومَهِ عَلَى الْمَهْرِ الْمَعلُوم،(به جای کلمه فلانا اسم زن را بگوید) ” یعنی به ازدواج و همسری موقت در آوردم موکله خود را برای خودم با مهر معلوم، بعد بلا فاصله از طرف خود بگوید: قَبِلْتُ التَّزوِیجَ لِنَفْسى فِى المُدَّهِ الْمَعْلُومَهِ عَلَى الْمَهْرِ الْمَعلُوم، یا بگوید قَبِلْتُ لِنَفْسى هکَذَا ” این ازدواج را قبول کردم “.

۲- اگر خود زن و مرد بتوانند عقد را با رعایت شرایط آن درست بخوانند، عقد صحیح است . هم چنین اگر مرد عقد را درست بخواند و زن اورا وکیل بگیرد ،عقد صحیح است.
۳-شرایط عقد موقت و خواندن صیغه عقد:
ا) به عربى صحیح خوانده شود. اگر خود مرد و زن می توانند صیغه را به عربى صحیح بخوانند ،بنابر احتیاط واجب باید به عربی صحیح بخوانند .اگر نمی توانند چنانچه عقد را به فارسی یا با هر زبان دیگری بخوانند، باید لفظى بگویند که معناى زَوَّجْتُ و قَبِلْتُ را بفهماند.
اگر در عقد یک حرف اشتباه خوانده شود که معنا را عوض کند، عقد باطل می شود. (۱)
ب) کسی که صیغه را می خواند، قصد انشا داشته باشد، یعنى اگر خود مرد وزن صیغه را مى‏خوانند، زن به گفتن «زَوَّجْتُکَ نَفْسِى» قصدش این باشد که خود را زن او قرار دهد .اگر مرد وکیل می شود ،باید با گفتن «زَوَّجْتُ مُوَکِّلَتِى (فلانا) لِنَفْسى فِى المُدَّهِ الْمَعْلُومَهِ عَلَى الْمَهْرِ الْمَعلُو م ،مقصد ش این باشد که اورا همسر خود قرار داده است . با گفتن قبلت قصدش پذیرش این ازدواج باشد. (۲)
ج) کسى که صیغه عقد را می‌خواند ،باید مفهوم لفظى را که مى گوید دقیقاً بداند . اگربه عربی بخواند، در صورتی که هر کلمه را صحیح بخواند و معنای هر کلمه را جداگانه بداند ، صحیح است.(۳)
د) در عقد موقت باید مهریه و مدت تعیین شود . بدون تعیین مهریه و مدت عقد، عقد موقت صحیح نیست.(۴)
ها) اگر دختر باکره باشد، بنا بر احتیاط واجب(به نظر اکثر مراجع) باید پدر دختر اجازه بدهد(۵).

مرادی:از دوست عزیزم مدیر این سایت ممنونم که راه حل من رو هم در این جا قرار داد.من میخوام بدونم چرا بیش تر مردم این راه حل رو یا نمی دونن یا خوششون نمیاد به هرکی میگین قسم که این راه حلی که من نوشتم کاملا حلال هستش اگه شک دارید میتونید از مراجع بزرگ(نه طلبه های حوزوی)بپرسید. خوب ما مردم معصوم که نیستیم بلاخره باید یه جوری این قوه شهوانی رو تخلیه کنیم،شما این مراجع یا بزرگان دینی رو که میبینید بلاخره هر چی باشه زیر نظر اساتید بزرگی اموزش دیدن ولی ما چی؟ما که نمیتونیم این طوری سر خود فرد بزرگی بشیم و در برابر هوا و هوس کم نیاریم.پس خدا برای ماهم یه راه حل و چاره ای قرار داده.

ولی تاکید میکنم دوستان که فرد مورد نظر نباید دختر باکره ای باشه ها!!!!!!!و این که اگه بخوایین تا آخر عمر این جوری ادامه بدین یک عمل کاملا ناشایستی هستش و حرام هستش ولی تبصره برای معدود افرادی دارد.خداوند متعال در بین خانواده یک محبت و گرمی نشونده که هیچ جای دنیا نمی تونید پیدا کنید!!!

به گفته دوست عزیز اقا کیوان (بازدید کننده سایت پی ۳۰ یوزر)

سلام با عرض خسته نباشید. من میتوانم یک راه حلی به شما که جلق میزنید بگم حالا نمیدانم که شما انجم داده اید یا نه. وقتی اینکار به ذهن شما میرسد بهترین کار اینه که برید حمام ویک دوش اب سرد بگیرید.ویا خونه ی کسی هستید یا حال حمام رفتن ندارید برید دستشویی آب سری را به بیضه ی خود بزنید.من خودم همین طوری انجام دادم و اینکار زشت وناپسند را ترک کردم. سعی کنید نماز بیشتر بخوانید که خیلی موسر است و همیشه از خدا کمک بخوهید مطمعا ترک میکنید. به امید آن روز.خدانگه دار.

راه حل برای دوری یا این که مسئله جنسی سراغ شما نیاد ( ترک جلق زدن ):

اگه شبها در جایی نرم و گرم میخوابید از این پس تا مدت ترک روی یک پتو سعی کنید بخوابید (دلیل : اگر دقت کنید جای نرمی که میخوابید همیشه الات خود را به تشک میمالید و غریزه به سراغ شما می آید و دلیلی هست برای جلق زدن و یا خوابی از حالتهای نزدیکی دیدن که موجب خارج شدن منی شما خواهد شد .)

تغذیه مناسب داشته باشین عزیزان در هنگام ترک (دلیل : حتما شنیدین که میگن موز بخوری کمرت پر میشه و میل جنسی زیاد میشه . اینجا سئوال میشه که چرا موز بخوریم تا میل جنسی زیاد بشه !!! نه من نمیگم بخورید به توری که میل جنسی افزایش پیدا کنه میگم بخورید تا این که (شما الان دارید جلق میزنید و واسه همین اومدین و اسیبهاشم خوندین)دچار مشکلهای همچون نازایی … نشوید چون فعلا ترک نکردین بخواین نخواین سراغ شما خواهند آمد . این کار را تا زمانی انجام دهید که بتوانید ترک کنید .

غذاهای مقوی : میگو ، ماهی ، اجیل مثلا : گردو ، فندق ، پسته ، کشمش … ، اسفناج  و ما بقی هم برای شما لیست خواهد شد .

به گفته دوست عزیز آقا شایان عزیز (بازدید کننده سایت پی ۳۰ یوزر)

سلام من درباره ی جلق زدن تحقیقات زیادی کردم و از مشاوران زیادی کمک خواستم و یک برنامه ی کامل تهیه کردم که می خواستم با شما در میان بگذارم اگه شما هم از این کار خسته شده اید و می خواهید ان را ترک کنید برنامه ای که من در اختیارتان می گذارم را قدم به قدم انجام بدید من به شما قول میدم شما هم به امید خدا روزی می توانید این گناه زشت را کنار بگذارید

۱٫اول از همه باید پیش خودتون به این باور برسید که واقعا از این کار خسته شده اید و خواهان ترک ان هستید.

۲٫دوم پیش خدا توبه کنید که دیگر این کار را تکرار نخواهید کرد و این را به یاد داشته باشید که خدا بندگانش را در هر صورتی دوست داره حتی اگه مرتکب گناه بزرگی شده باشه

۳٫همین الان هر چی فیلم یا عکس یا هر چیزی که باعث تحریک شما می شود را دور بریزید اینترنت نیز یکی از راه هایی است که باعث تحریک شما مشه البته منظور من بیشتر کسانی هستند که به وی پی ان یا فیلترشکن دسترسی دارند ولی باز هم منظور من این نیست که ارتباط تان را با اینترنت قطع کنید بلکه سعی کنید فقط برای کار های ضروریتان از ان استفاده کنید و بیکار پای اینترنت نباشید چون بیکار بودنتان انگیزه ی شما را برای بازدید از سایت های مستهجن افزایش میده(اگر فقط این مرحله را کامل انجام بدید پنجاه درصد راه را طی کردید) حتی دیدن یک عکس هم می تواند شما را حشری کند پس پیش خودتان فکر کنید که دیدن یک عکس یا فیلم یا هر چیز دیگر به امید دیدن یک لحظه ارزشش را ندارد.

۴٫بیشتر ما از سر بیکاری شروع به جلق زدن میکنیم و جلق زدن مانند مواد مخدر در صورت نرسیدن مواد به بدن انسان از کار نمی افتد بلکه میتوان با پرت کردن حواسمان به جایی دیگر ان را کنار گذاشت(هر چقدر هم که ان روز حشری شده باشید)اگر این مرحله را که همانند مرحله ی قبل از اهمیت زیادی برخوردار است کامل انجام بدید تا حد زیادی خودتان را به ترک این کار نزدیک کرده اید.برای خودتان یک برنامه ای پیدا کنید تا روزتان پر شود فرقی ندارد چی باشه از کلاس های ورزشی گرفته تا کلاس های درسی یا گذراندن وقت تان با دوستانتان دقت کنید که هفته ی تان را هر جوری شده پر کنید و تو خونه بیکار نشینید.

۵٫ارتباط تون رو با خدا قطع نکنید نماز بخونید و دعا کنید تا ارتباط تون با خدا محکم تر بشه و هم ارادتون برای ترک این کار بیشتر بشه.

در اخر میخواستم چند تا نکته بهتون بگم:

-اگه شما مدت زیادیه که دارید این کار رو می کنید باید این رو بخاطر بیارید که هیچ وقت برای برگشتن دیر نیست درسته که ضرر های جبران ناپذیری داره اما اگه پیش خدا توبه کنید و دیگه هیچ وقت این کار را انجام ندید خدا این بیماری ها رو از وجودتون پاک میکنه پس هیچوقت ناامید نشید.

-اگه فکر میکنید که ممکنه اولش براتون سخت باشه پس چند ماه پیش خودتون تمرین کنید و بعد توبه کنید تا خدایی نکرده توبه یتان شکسته نشود.

-روی مرحله ی ۳ و ۴ تاکید بیشتری دارم چون اگه میخواهید شروع به ترک ان کنید اول این دو مرحله رو انجام بدید.
(تاثیر زیادش رو خواهید فهمید.)

در اخر هم باید بگم روزی شما هم میتوانید مثل انسان های عادیه دیگه به زندگیتون ادامه بدید و تمام این ها به خواست خودتون بستگی داره که میتونید به نفس تون قلبه بکنید یا نه
موفق باشید و با تشکر از پست خوبتون.

به گفته دوستمون حسین آقا :

سلام بچه ها میدونستید که یکی از زرر های جق چیه : یکی از زرراش اینه که هوش آدمو میاره پایین . ضریب هوشی شما رو کاهش میده . من خودم متوجه شدم که ضریب هوشیم کلی اومده پایین اگه توجه کرده باشید اونایی که جق میزنن نمیتونن دو خط نوشته رو حفظ کنن درس خوندن براشون خیلی سخت میشه مثل خوده من قبل از این که به این کار معتاد بشم درسم خوب بود خیلی چیزا رو راحت حفظ میکردم ولی الان برام خیلی سخت شده . تو این جامعه که روز به روز رو به پیشرفت داره میره ما هم باید پیشرفت کنیم باید با محیط اطرافمون آبدیت باشیم . ما برای پیشرفت به فکر و هوش نیاز داریم تا بتونیم تو زندگی موفق باشیم و…

عوارض خودارضاعی:
گودی بیش از حد کمر
تضعیف بینایی
عقب ماندگی
گوشه نشینی
تضعیف حافظه
ریزش شدید مو ها
لرزش دست ها
آکنه صورت
تغییر کردن راه رفتن
زود عصبانی شدن
بی غیرت و ترسو شدن
میل به هفجسگراهی
بیماری جنسی
بد شکل شدن فرم بدن
آحمق بودن.

 به گفته دوست خوبمون اقا mostafa (بازدید کننده سایت پی ۳۰ یوزر )

سلام
از مطلب خوبتون ممنون، برام جالبه که این مطلب که سال ۸۹ نوشته شده، الان هم خواننده داره و روش کامنت میزنند. اونم تو سال ۹۳٫
من الان ۲۳ سالمه و از ۸ سالگی این کار رو انجام میدادم. یه الان دو سالی میشه که تعدادش رو کم کردم به هفته ای یه بار رسیده. امیدوارم من و بقیه دوستان به زودی روزی رو ببینیم که یک سال از ترک کردنمون گذشته باشه.
یه راهکار هم من پیشنهاد دارم. برای هر بار که این کار رو انجام میدید خودتون رو یه جریمه ورزشی کنید. این جوری کمک میکنه تا راحت تر ترک کنید و یا حد اقل تعدادش رو کمتر کنید + این که وضع ظاهری بدنتون هم رو به راه میشه. مثلا من هر دفعه که این کار رو کردم، ۵۰ بار شنا و ۵۰ بار دارزنشست رو برای جریمه برای خودم در نظر گرفتم.
به امید ترک و موفقیت

 به گفته دوست خوبمون اقا milad (بازدید کننده سایت پی ۳۰ یوزر )

 

معلوم نیست تا کی با گفنن این مزخرفات می خواین استرس به جوونا وارد کنین.۱۰۰ درصد این عوارضی که افاضات می فرمایین ناشی از استرس و احساس گناهیه که بین این جوونا می ندازین.انگار عصر حجره و مام ناندرتال.اگه این عوارض از خودارضایی بود الان همه مردم دنیا گوژپشت و کور و خنگ بودن.پس مردم اروپا و امریکا باید همشون عقب مونده می شدن.فعلا ضریب هوشی میانگین ایران ۸۴ هستش یعنی حنگ رو به پایین.از بی اطلاعی مردم سو استفاده نکنین خواهشا

حتما پایین خط رو نیز بخونید بعد خوندن گفته میلاد

___________________________________

با سلام آقا میلاد

من نه دکتر هستم نه کسی که بخوام مردم رو گول بزنم . منم عین شما جوان هستم ۲۳ ساله / ما نگفتیم بده ما گفتیم استفاده بی رویه باعث بد شدنش میشه / اروپایی ها میدونی چه غذایی میخورن ؟ میدونی چه تغذیه مناسبی دارن ؟ به نظر تو ایران بین جوانان کسی هست حتی ۱۰ % تغذیه اونا رو داشته باشه ؟

پس بی خود شما خودتون رو فریب ندین به جایی نمیرسین با این افکارتون کاملا فریب میخوردید و دست به خود ارضایی میکنید . انسان اگه امروز انجام بده ناچارهست فردا انجام بده دوباره . پس باعث ضعق در بدن میشه /
درضمن من رشتم کامپیوتر هست

موفق و پیروز باشید

 

 به گفته دوست خوبمون اقا ehsan (بازدید کننده سایت پی ۳۰ یوزر )

 

من سال آخر پزشکی ارولوژی هستم . مطالب جالبی بود ولی خود ارضایی باعث عقیم شدن نمیشه و پس از یک مدت که فرد انجام نده میتونه قابلیت بارور کردن رو داشته باشه .تنها راه ترک کردن خود ارضایی سرگرم کردن خود به کار و بیرون رفتن هستش به مدت یک ماه و نخوردن غذاهای سرخ شده و فستفود و چرب . اگه سال هاست خود ارضایی میکنید نگران نباشید اثرات خود ارضایی تا زمانی که انجام بشه فقط نمایان هست و بعد از ترک کردنش همه چیز به حالت طبیعی باز خواهد گشت .

 

 به گفته دوست خوبمون اقا saeed (بازدید کننده سایت پی ۳۰ یوزر )

 

 

راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن قوای شهوت و تمایلات جنسی زناشویی برای جوانان مجرد:
باید دانست زمانی که خداوند شهوت و تمایلات زناشویی را برای بقای نسل در وجود انسان قرار داد و برای کنترل و ارضای آن ازدواج دائم را قرار داد و به آن سفارش بسیار نمود و هنگامی که شرایط برای ازدواج دائم فراهم نبود، برای اینکه ایمان و پاکدامنی انسان لطمه نخورد، ازدواج موقت را مقرر فرمود. البته با رعایت شرایطش که در اسلام بیان شده است.
اما اگر در کل شرایط برای ازدواج فراهم نبود باید چه کار کرد؟! چگونه باید از ایمان و پاکدامنی خود مراقبت نمود؟!
باید دانست اگر کسی حقیقتا و از سر اخلاص بخواهد خود را حفظ کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد. البته برای این کار ما دستورات عملی هم در دین داریم که در اینجا با استفاده از بعضی روایات و دستورات بزرگان دین به برخی از شیوه های کنترل شهوت اشاره می نماییم:
– روزه گرفتن و در صورت عدم امکان آن، کم غذا خوردن بطوری که روزی بیشتر از دو وعده غذایی نخوردن.
– نخوردن غذا های تحریک کننده مانند: پیاز، خرما، تخم مرغ،غذاهای چرب یا پروتیینی با کالری بالا و…
– خوردن موادی که شهوت را کم می کنند، مانند: آبلیمو، کافور، سرکه(که مالیدن آن به بدن هم موثر است) و…
– کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم و ندیدن صحنه های حرام یا تحریک کننده، مانند: فیلم ، عکس و… این مورد بسیار مهم است زیرا انسان اگر ورودی های خود را یعنی چشم و گوش را کنترل کند و اجازه ندهد بدی ها و گناهان وارد وجودش شوند، آنگاه خروجی هایش یعنی اعمال ، رفتار و… هم خوب و درست می شوند. و از گناهان فرسنگ ها فاصله می گیریم. زدست دیده و دل هر دو فریاد — که هرچه دیده بیند دل کند یاد.
– از بین نبردن و نتراشیدن موهای زائد بدن چون باعث تضعیف قوای جنسی می شود.
– دوری کردن از خوردن غذاها و لقمه های حرام و استفاده از غذای حلال و پاک.
– در حالت جنب نبودن و داشتن وضو و با وضو بودن که باعث ایمن و دور شدن از وسوسه شیاطین می شود.
– ورزش کردن و تحرک بدنی برای سوزاندن کالری های انباشته شده و اضافه بدن و دوری از تنبلی و تن پروری.
– مشغول کردن فکر و اندیشه خود به کار و فعالیت و دوری از بیکاری و آزاد گذاشتن و رها کردن فکر و اندیشه به سمت افکار و تخیلات نادرست.
– تنها و دمر(به شکم) نخوابیدن.
– زیاد استغفار کردن.

 

ادامه دارد ….

باز منتظر باشید با ما باشید تا راه ححلهای دیگر برای شما اماده خواهیم کرد . لطفا در مواقعی که حس جلق به شما دست میده رو برای ما بگین تا راه حل بهتری به دست بیاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد